رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه تا دهم شهریورماه آماده دریافت اثر است. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم دانش‌آموزی مدرسه، دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه از آغاز دریافت فیلم‌های کوتاه دانش‌آموزی تا دهم شهریورماه خبر داد. محمد درویشی […]

نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه تا دهم شهریورماه آماده دریافت اثر است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم دانش‌آموزی مدرسه، دبیر اجرایی جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه از آغاز دریافت فیلم‌های کوتاه دانش‌آموزی تا دهم شهریورماه خبر داد.

محمد درویشی با اشاره به آغاز دریافت آثار دانش آموزان از روز اول تیرماه در دو  بخش اصلی و جانبی این دوره از جشنواره اظهار کرد: جشنواره فیلم کوتاه دانش‌آموزی مدرسه رویدادی در مسیر رشد و شکوفایی استعدادهای نوجوان است که به صورت بین المللی برگزار می شود.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه  با بیان اینکه موضوع اصلی این دوره از جشنواره تمدن‌سازی برای نظم نوین جهانی است، افزود: بخش‌های اصلی نهمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه شامل موضوعات داستانی، انیمیشن، مستند، نماهنگ و آیتم تلویزیونی هستند.

وی ادامه داد: بخش جانبی این رویداد شامل فیلمنامه نویسی، موسیقی فیلم و نماهنگ و اقلام تبلیغاتی فیلم (پوستر، عکس پشت صحنه و تیزر) است.

درویشی عنوان کرد: دانش آموزان علاقه‌مند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

دبیر اجرایی نهمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی مدرسه در پایان گفت: دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره می توانند به صورت فردی یا گروهی و یا به صورت مشترک و بدون محدودیت در ارسال تعداد آثار در این رویداد حضور داشته باشند، که علاقه‌مندان  با مراجعه به سایت جشنواره به شکل دقیق تر از قوانین و شیوه نامه این رویداد مطلع خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار