رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

در مراسم پایانی دومین جشنواره ملی «آیین سخن» از تورج نصر، صداپیشه، گوینده و بازیگر تلویزیون و سینما تجلیل شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تورج نصر در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: بیشتر در زمینه دوبله کار کردم و خودم را یک دوبلور می […]

در مراسم پایانی دومین جشنواره ملی «آیین سخن» از تورج نصر، صداپیشه، گوینده و بازیگر تلویزیون و سینما تجلیل شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، تورج نصر در گفتگوی اختصاصی با شبکه خبر در بخشی از سخنانش گفت: بیشتر در زمینه دوبله کار کردم و خودم را یک دوبلور می دانم چون اولین کاری بود که انجام داد.وی افزود: دوبله پویانمایی خیلی دشوارتر از دوبله کارهای غیرپویانمایی است چون تیپ گویی کار هر کسی نیست و باید استاد این کار باشی و صدای خوبی داشته باشی که باعث جذب شنونده شود.
تورج نصر گفت: مردم بیشتر صدای من را به عنوان کمدی گو می شناسند به علت اینکه صدای من یک طنز است و بیشتر کارهای کمدی دوبله کردم.
وی افزود: از اول تئاتر کار می کردم به خاطر علاقه ای که داشتم، بعد از انقلاب بود که کار سینما و تلویزیون انجام دادم و اولین کارم «آقای شهروندی» بود که آن زمان خیلی هم مشهور بود.
وی درباره ماندگار شدن «آقای شهروندی» گفت: به خاطر اینکه موضوع های جذاب و روز بود که مردم سروکار داشتند و مورد توجه مردم بود.
وی درباره کار دوبله جدید گفت: ما هنوز نتوانستیم صدای جایگزین گوینده های که فوت شدند داشته باشیم، اگر بخواهیم یک فیلم کمدی خوب دوبله کنیم گوینده نداریم و علت آن این است که در این زمینه زیاد کار نشده است.
وی درباره دوبله فیلم های هندی، چینی و کره ای افزود: دوبله این فیلم ها به خاطر اینکه زبان و گویش این فیلم ها سریع است سخت است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار