رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

برنامه «دست کی بالا» به مناسبت میلاد امام موسی کاظم(ع)، یکشنبه ۱۸ تیر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «دست کی بالا» به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع) با موضوع «اسراف نکردن» که از خصلت‌های شایسته امامان معصوم است، روانه آنتن شده و به مقوله […]

برنامه «دست کی بالا» به مناسبت میلاد امام موسی کاظم(ع)، یکشنبه ۱۸ تیر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «دست کی بالا» به مناسبت ولادت امام موسی کاظم(ع) با موضوع «اسراف نکردن» که از خصلت‌های شایسته امامان معصوم است، روانه آنتن شده و به مقوله صرفه‌جویی در مصرف آب که این روزها از موضوعات مهم جامعه‌مان است، خواهد پرداخت.در این قسمت از برنامه «دست کی بالا» ضمن گرامیداشت ولادت امام موسی کاظم(ع)، نمایش‌هایی مرتبط با موضوع برنامه توسط توتک و شربت اجرا می‌شود. در بخش قصه‌گویی نیز گیتی خانم داستانی مرتبط با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب برای کودکان ایران زمین روایت می‌کند.
از دیگر بخش‌های این برنامه، پخش کلیپی زیبا و عیدانه‌ای مناسب با ولادت هفتمین امام معصوم است که با همخوانی گروه سرود شمیم یاس برای نخستین بار پخش خواهد شد.

برنامه «دست کی بالا» یکی از تولیدات گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیماست که روزهای فرد ساعت ۱۵:۱۵ روانه آنتن می‌شود. این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی، کارگردانی داود روستا و اجرای محمدرضا بهروز (عمو بهروز) و سمیرا حاجی فتحعلی (پریماه) و گیتی خامنه (گیتی خانم) در مناسبت‌های ملی مذهبی نیز از شبکه دو پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار