رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

سریال «چشم بندی ۲» در قالب طنز اجتماعی، ضمن روایت برخی مشکلات جامعه، استفاده از بیمه و سهم آن در کاهش خسارات ناشی از حوادث رانندگی را فرهنگ سازی می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شاهد احمدلو کارگردان مجموعه تلویزیونی «چشم بندی» گفت: فصل دوم «چشم بندی» در تداوم […]

سریال «چشم بندی ۲» در قالب طنز اجتماعی، ضمن روایت برخی مشکلات جامعه، استفاده از بیمه و سهم آن در کاهش خسارات ناشی از حوادث رانندگی را فرهنگ سازی می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، شاهد احمدلو کارگردان مجموعه تلویزیونی «چشم بندی» گفت: فصل دوم «چشم بندی» در تداوم فضای فکری و فیلم نامه فصل اول به نگارش در آمده و به نام «عشق و وظیفه» در حال پخش است.وی افزود: سریال «چشم بندی» درباره یک کارشناس واحد ارزشیابی خسارت بیمه است که به دنبال پیدا کردن سرنخ هایی برای حل یکی از پرونده های بیمه ای است.
«چشم بندی» در بستر یک مجموعه سعی دارد با بهره گیری از سبک طنز و تلطیف فضا، راوی برخی دغدغه های جامعه و ارائه دهنده بعضی راهکارهای کاربردی به جهت برون رفت از مشکلات باشد.
وی با بیان این که ژانر طنز به دلیل نگاه منتقدانه که به مسائل روز مردم و جامعه دارد از حساسیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: با توجه به بازخوردی که از نظرات مخاطبان درباره فصل یک گرفتیم و برای بالا بردن عیار کمدی‌مان که یک ملودرام شیرین خانوادگی است در فصل دوم کاری تولید کردیم که کمدی تر باشد و فضاهای گوناگونی را رقم بزند که در اتاق فکر پایه‌گذاری شد.
کارگردان این مجموعه ادامه داد: هدف ما این است سریال‌هایی بسازیم که در موضوعات اجتماعی و فرهنگ‌سازی، یک‌سری مباحث را به مردم در لایه‌های زیرین آموزش دهد. از طرفی فضای کمدی هم داشته ‌باشد که هم لحظات مفرحی را برای مخاطب خلق کند و هم تاثیرگذاری بیشتری داشته ‌باشد.
احمدلو خاطرنشان کرد: نکته دیگری که در این سریال در کنار موضوع بیمه و اطلاعات ضروری این صنعت که به مخاطب ارائه می‌شود، مباحث اهمیت خانواده، فرزندآوری و …. را هم در سریال مطرح کردیم.
سلیم ثنایی تهیه کننده سریال هم درباره این مجموعه تلویزیونی گفت: از آن جایی که هدف ما فرهنگ سازی در زمینه بیمه است و قصه این سریال از بطن جامعه گرفته شده و ماجراهای آن بر اساس شرایط روز جامعه و مسائلی که مردم به صورت روزانه با آن مواجه هستند ترسیم شده است، برای مخاطب قابل لمس است به گونه ای که به راحتی می تواند با اتفاقات و مسائل جاری در سریال همزادپنداری کند.
تهیه کننده سریال «چشم بندی» خاطرنشان کرد: در فصل نخست پرونده ای را دنبال و یک نوع کمدی کارگاهی را اجرا و در فصل دو هم همین قالب را حفظ کردیم البته با یک پرونده جدید که ابعاد گسترده ای داشت.
وی افزود: سوژه اصلی این داستان بر‌اساس یک پرونده واقعی در بیمه بوده که هنوز هم در جریان است اما در ژانر کمدی به آن پرداختیم. برای این سریال‌ها بالغ بر ۲۰۰ پرونده  مطالعه کردیم که کار سختی بود. برای موضوع فصل دوم پرونده مربوطه را ظرف حدود ۳ ماه مطالعه و ابعاد مختلف آن را بررسی کردیم.
در فصل دوم این سریال حدود ۷۰ درصد بازیگران فصل یک از جمله حمید لولایی، مرجانه گلچین، شهرام قاعدی، سروش جمشیدی، نعیمه نظام دوست و سیاوش مفیدی حضور دارند و بازیگران جدیدی همچون جواد رضویان و محمد شیری در قالب شخصیت هایی جدید به این مجموعه اضافه شده اند.
سلیم ثنائی تهیه کننده، شاهد احمدلو کارگردان و امیر ابیلی سرپرست نویسندگان این سریال هستند.
فصل نخست سریال «چشم بندی»، داستان کارخانه‌ای را روایت کرد که دچار حریق شده و افرادی درگیر این داستان  می شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار