رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

مستند «شاهدان خاموش» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه زندگینامه و جنایی، محصول آمریکا در سال ۲۰۱۵ و قرار است از شبکه افق سیما پخش شود.مدیر […]

مستند «شاهدان خاموش» با گویندگی ۲۵ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این مستند در گونه زندگینامه و جنایی، محصول آمریکا در سال ۲۰۱۵ و قرار است از شبکه افق سیما پخش شود.مدیر دوبله این مستند جمیله رستگاران است که به همراه آزاده اکبری، دانیال الیاسی، آرزو امیربدری، ثریا فریناز، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، جمیله رستگاران، علی اصغر نیک رضایی، شیرین روستایی، آرزو روشناس، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، میلاد فتوحی، حسن کاخی، داریوش کاردان، علیرضا کامیابی پور، امیربهرام کاویانپور، امیرصالح کسروی، ابوالقاسم محمد طاهر، اردشیر منظم، امیر منوچهری، بهمن هاشمی، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال و مونا همائی پور این مستند را دوبله کرده اند.

در خلاصه این مستند آمده است: در مارس سال ۱۹۶۴ کیتی جونوویس با ضربات چاقو در آمریکا کشته می شود. شاهدان ماجرا هیچ کدام با پلیس تماس نمی گیرند. او قربانی بی تفاوتی مردم نیویورک شد. در این مستند برادر “کیتی جونوویس” به بررسی حقایق پشت پرده قتلِ خواهرش می پردازد…

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه افق مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی افق، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار