رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم «ملخ» دومین ساخته بلند فائزه عزیز خانی که در بخش ویژه «تولدی دیگر: سینمای ایران اینجا و اکنون» در پنجاه‌ و‌ هفتمین جشنواره بین‌المللی کارلووی حضور دارد، در دومین نمایش خود در این جشنواره با استقبال زیادی از سوی تماشاچیانش رو به رو شد. بعد […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ فیلم «ملخ» دومین ساخته بلند فائزه عزیز خانی که در بخش ویژه «تولدی دیگر: سینمای ایران اینجا و اکنون» در پنجاه‌ و‌ هفتمین جشنواره بین‌المللی کارلووی حضور دارد، در دومین نمایش خود در این جشنواره با استقبال زیادی از سوی تماشاچیانش رو به رو شد. بعد از نمایش فیلم نشست پرسش و پاسخ با حضور عزیز خانی برگزار شد و او به سوال های مخاطبان فیلم پاسخ داد.
چگونگی فعالیت در سینمای مستقل یکی از پرسش های مطرح شده در این نشست بود. عزیز خانی در پاسخ به این پرسش گفت:«کار در سینمای مستقل در همه جای دنیا سختی های خاص خودش را دارد و در ایران سختی های مضاعف.» عزیز خانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فیلم از چه منظری روایت می شود؟ گفت:«از چند لایگی روان کاراکتر » عزیز خانی در پایان از منیژه حکمت به عنوان تهیه کننده ای که به فیلم و سینمای مستقل و‌ نگاه  متفاوت اعتماد کرد و کنار فیلم ایستاد تشکر کرد.
«ملخ»به تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و مهشید آهنگرانی‌فراهانی و پخش بین‌المللی مؤسسه ایریماژ در این رویداد هنری حضور دارد.
فیلم «ملخ»، محصول مشترک ایران و آلمان است و هانیه توسلی، پگاه آهنگرانی، علی مصفا، پدرام شریفی، رامین صدیقی و شیرین آقارضاکاشی ‌وحید عزیز خانی در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار