رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ تدوین فیلم کوتاه «دوئل» به کارگردانی مهدی جعفری پور و تهیه کنندگی مهرداد وکیلی به پایان رسید. با پایان مراحل فنی، این فیلم آماده حضور و پخش در جشنواره ها می شود. داستان فیلم کوتاه دوئل حوالی جنگ درونی خود و خود حقیقی کارکتر اصلی […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ تدوین فیلم کوتاه «دوئل» به کارگردانی مهدی جعفری پور و تهیه کنندگی مهرداد وکیلی به پایان رسید. با پایان مراحل فنی، این فیلم آماده حضور و پخش در جشنواره ها می شود.
داستان فیلم کوتاه دوئل حوالی جنگ درونی خود و خود حقیقی کارکتر اصلی داستان می گذرد که این بار فردی سفید پوش در زمان و مکانی نامشخص او را وادار به انجام این جدال کرده است. جدالی که فقط یک نفر از آن زنده بیرون خواهد آمد.
در این فیلم بازیگرانی همچون علیرضا فتاحی، محمد مهدی کیان، پریسا سلمانی و دیگر بازیگران به ایفای نقش پرداخته اند.
دیگر عوامل این اثر عبارتند از: تهیه کننده: مهرداد وکیلی؛ نویسنده و کارگردان: مهدی جعفری پور؛ فیلمبردار: آریا اربابی؛ مدیر صدابرداری و آهنگساز: محمد جدیدی؛ طراح چهره پردازی: یاسمن ساکی؛ طراح صحنه: مجید موسوی و رضا زارع؛ طراح لباس: سارا نجاری فرد؛ منشی صحنه: بیتا خسروی؛ دستیار کارگردان: حسین بنی طبا؛ تدارکات: محمدرضا خسروانی اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار