رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم سینمایی «خلیج دایناسورها» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ماجراجویی و خانوادگی، محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و از شبکه امید سیما پخش شد.مدیر […]

فیلم سینمایی «خلیج دایناسورها» با گویندگی ۲۳ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی در گونه ماجراجویی و خانوادگی، محصول کشور آمریکا در سال ۲۰۲۲ و از شبکه امید سیما پخش شد.مدیر دوبله این سینمایی خانم شیلا آژیر است. رضا آفتابی، ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، علی جلیلی باله، مریم جلینی، ارسلان جولایی، امیر حکیمی، آرزو روشناس، افشین زی نوری، ابوالفضل شاه بهرامی، پریا شفیعیان، سعید شیخ زاده، سحر صحامیان، مهسا عرفانی، بهروز علیمحمدی، پویا فهیمی، نسرین کوچک خانی، مریم معینیان، علی همت مومیوند، نیما نکویی فرد و شیلا آژیر صداپیشه های این اثر بوده اند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: رایلی به همراه دوستان و پدرش موفق می‌شوند تخم‌های دایناسوری که از لابراتور فرار کرده و در خطر نابودی است را نجات دهند و به طبیعت بازگردانند.

این فیلم، اثری خانوادگی و ماجراجویانه با فیلمنامه ای کلاسیک است که فیلمبرداری در خور توجهی دارد و به لحاظ قصه و فضای ملایم و خانوادگی آن کاملاً مناسب مخاطب خانواده و کودک و نوجوان است. در همین حال، این فیلم به مخاطب نوجوان آموزش هایی در زمینه حفظ محیط زیست و برخورداری از روحیه همکاری و دوستی و کمک به دیگران می دهد. فیلم برنده دو جایزه و نامزد دو جایزه از جشنواره‌های فیلم آمریکایی بوده است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص (مشخص شدن شبکه ی پخش کننده)، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار