رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

چهار قسمت از سریال اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» از امشب (شنبه ۲۴ تیر) تا سه‌شنبه ۲۷ تیر جایگزین سریال «تزویر» می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، قسمت‌های «تا آرام گیرد»، «آخر خط»، « ازدواج آسان» و «تنهایی» از مجموعه «شاید برای شما هم …» به تهیه‌کنندگی اکبر […]

چهار قسمت از سریال اپیزودیک «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» از امشب (شنبه ۲۴ تیر) تا سه‌شنبه ۲۷ تیر جایگزین سریال «تزویر» می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، قسمت‌های «تا آرام گیرد»، «آخر خط»، « ازدواج آسان» و «تنهایی» از مجموعه «شاید برای شما هم …» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان طی این ۴ شب ساعت ۱۹روانه آنتن می‌شود. اپیزود «تا آرام گیرد» به کارگردانی احمد معظمی و نویسندگی طلا معتضدی داستان مردی با مشکلات مالی است که این مشکلات باعث زندانی شدن همسرش می‌شود. در جریان تلاش‌های مرد برای تهیه پول با رخ دادن اتفاقاتی حال روحی او دگرگون می‌شود. رضا مولایی، بهار نوحیان، بهزاد رحیم‌خانی و … از بازیگران این قسمت هستند که شنبه ۲۴ تیر پخش می‌شود.
«آخر خط» به کارگردانی امیرحسین ترابی و نویسندگی طلا معتضدی که در آن بازیگرانی چون آزاده ریاضی، افشین کتانچی، محمدپارسا قراخانلو و … ایفای نقش می‌کنند برای یکشنبه ۲۵ تیر در نظر گرفته شده است. این قسمت از مجموعه «شاید برای شما …» داستان هدیه است که در جریان فروش طلاهایش با حمله ناگهانی سارقان به طلافروشی پسرش کشته می شود و … .
«ازدواج آسان» به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی محمدمحمود سلطانی و مسعود کرمی نام اپیزود دیگر این مجموعه است که دوشنبه ۲۶ تیر با بازی قاسم زارع، خشایار راد، افسانه ناصری، نازنین پیرکاری و … روانه آنتن می‌شود. خلاصه این داستان درباره نقشه دو جوان برای جلب حمایت خانواده‌های‌شان در آغاز زندگی مشترک‌شان است که باعث اتفاقاتی می‌شود.
سه‌شنبه ۲۷ تیر اپیزود «تنهایی» به کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی طلا معتضدی و با بازی ثریا قاسمی، فرداد صفاخو، لیلا عزیزی و … به روی آنتن می‌رود. این قسمت داستان زن و شوهر مسنی است که به دور از فرزندان‌شان زندگی می‌کنند. این دو برای رهایی از تنهایی سرپرستی مادر و فرزندی را بر عهده می‌گیرند و … .
گفتنی است بازپخش مجموعه «شاید برای شما هم …» ساعت ۲۳ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار