رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سریال «عشق کوفی»، مجموعه تلویزیونی مناسبتی محرم از ۲۹ تیرماه روانه آنتن تلویزیون می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «عشق کوفی» یکی از محصولات جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در محرم امسال از آنتن شبکه سه پخش خواهد شد.«عشق کوفی» به نویسندگی فائره یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی […]

سریال «عشق کوفی»، مجموعه تلویزیونی مناسبتی محرم از ۲۹ تیرماه روانه آنتن تلویزیون می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «عشق کوفی» یکی از محصولات جدید سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در محرم امسال از آنتن شبکه سه پخش خواهد شد.«عشق کوفی» به نویسندگی فائره یارمحمدی و یزدان محمدکاظمی قرار است روایتگر یک عشق در سال ۶۱ هجری قمری باشد که اتفاقات کوفه و کربلا آن را دستخوش تغیراتی می کند.

لوکیشن‌های اصلی سریال «عشق کوفی» در شهرک سینمایی و تلویزیونی ایران (زنده یاد علی حاتمی) تصویربرداری و حدود ۷۵ درصد کار در دکورهای مختلف آن جا انجام شده است. بخشی از لوکیشن های این سریال در شهرک سینمایی نور و حدود ۱۵ درصد کار هم در شهر آبادان فیلمبرداری شده است.

لعیا زنگنه، نادر فلاح، سعید شریف، شبنم قربانی، حسین سلیمانی، نادر سلیمانی، مژگان اخلاقی، جمال الدین بیات، مهسا مهجور، مریم کاویانی، محمد اشکان فر، سوگل طهماسبی، مهسیما کباری، عمار تفتی، سید جواد هاشمی، ثریا قاسمی، معصومه زینتی صافی و احسان محسنی کیاسری بازیگران اصلی این سریال هستند.

طراحی پوستر «عشق کوفی» را احسان حسینی را برعهده داشته است و سروش خطایی عکاسی پوستر را انجام داده است.

سریال «عشق کوفی»، به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی سعید سعدی از ۲۹ تیرماه همزمان با ایام محرم در ۱۵ قسمت به صورت هفتگی، پنج شنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه سه پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار