رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April
معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا تأکید کرد:

امکان رفع فیلتر «بلبل جان» در صورت تمکین به قوانین وجود دارد

معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، گفت: سکوی «بلبل جان» در صورت تمکین به قوانین امکان رفع فیلتر دارد. «بلبل جان» سکوی ارایه فیلم و سریال‌های خارجی که حاوی برخی فیلم ها و سریال‌های دارای محتوای هنجار شکن و خلاف عفت عمومی بود از شب گذشته از دسترس خارج شد. فیلتر شدن این سکو […]

معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا، گفت: سکوی «بلبل جان» در صورت تمکین به قوانین امکان رفع فیلتر دارد.

«بلبل جان» سکوی ارایه فیلم و سریال‌های خارجی که حاوی برخی فیلم ها و سریال‌های دارای محتوای هنجار شکن و خلاف عفت عمومی بود از شب گذشته از دسترس خارج شد.

فیلتر شدن این سکو به دلیل شکایات مردمی ثبت شده در سامانه ساپرا (سامانه پایش مردمی ساترا) و ثبت شکایت سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی در دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای و یکی از دادسراها بوده است.

حامد معینی، معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ضمن اشاره به اینکه تصمیم گیری نهایی در خصوص فیلتر و رفع فیلتر هر سامانه و سکوی فعال در فضای مجازی توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای صورت می پذیرد، گفت: چنانچه «بلبل جان» اقدام به اخذ مجوز از ساترا کند و محتوای مجرمانه خود را حذف کند امکان رفع فیلتر این سکو وجود دارد.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر خود را ناظر و حامی سکوهای دارای مجوز می‌داند و بر همین اساس هر زمان که تخلف برطرف شود، موضوع رفع فیلتر را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار