رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May

برنامه «از سرگذشت» به مناسبت ایام محرم، هرشب ساعت ۲۳:۴۰ از شبکه دو پخش خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «از سرگذشت» دو راهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند.؛ مجالی که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد، دوراهی‌هایی […]

برنامه «از سرگذشت» به مناسبت ایام محرم، هرشب ساعت ۲۳:۴۰ از شبکه دو پخش خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، برنامه «از سرگذشت» دو راهی‌های زندگی افراد را روایت می‌کند.؛ مجالی که یک تصمیم می‌تواند شکل زندگی یک انسان را تغییر دهد و او را به چالش بکشد، دوراهی‌هایی که بارها در طول تاریخ تکرار شده است و انتخاب‌ها تعیین کرده‌اند که افراد در سپاه امام حسین(ع) قرار می‌گیرند یا با یزید و یارانش همراه می‌شوند.این برنامه، روایت‌هایی عجیب از زندگی مردمی ساده و تصمیماتی شجاعانه است و در کنار این روایتگران، چهره‌های شناخته شده فرهنگی، هنری و… قرار می‌گیرند و درباره این تصمیمات صحبت می کنند.
برنامه «از سرگذشت» به تهیه‌کنندگی محسن نجفی سولاری، کارگردانی محمد پیوندی و اجرای علی‌اکبر قلیچ به مناسبت ایام محرم، هرشب ساعت ۲۳:۴۰ از شبکه دو روانه آنتن شده و جایگزین برنامه «خیلی دور خیلی نزدیک» می‌شود.

گفتنی است برنامه «از سرگذشت» کاری از شبکه نسیم است که در ایام محرم ساعت ۲۱:۳۰ از آن شبکه پخش شده و بازپخش آن از شبکه دو، حوالی ساعت ۲۳:۴۰ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار