رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

قسمت سوم سریال «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده به دلیل همزمانی با روز عاشورای حسینی با یک روز تاخیر شنبه هفتم مرداد ماه منتشر می‌شود. قسمت سوم سریال «حیثیت گمشده» ساخته سجاد پهلوان‌زاده که روزهای جمعه منتشر می‌شود، این هفته به دلیل همزمانی با روز عاشورای حسینی با یک روز تاخیر می‌آید. طبق برنامه‌ریزی […]

قسمت سوم سریال «حیثیت گمشده» به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده به دلیل همزمانی با روز عاشورای حسینی با یک روز تاخیر شنبه هفتم مرداد ماه منتشر می‌شود.

قسمت سوم سریال «حیثیت گمشده» ساخته سجاد پهلوان‌زاده که روزهای جمعه منتشر می‌شود، این هفته به دلیل همزمانی با روز عاشورای حسینی با یک روز تاخیر می‌آید.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است این قسمت روز شنبه هفتم‌مردادماه توزیع شود و در ادامه قسمت‌های بعدی طبق روال همیشگی روزهای جمعه منتشر خواهد شد.

«حیثیت گمشده» تازه‌ترین سریال عرضه شده توسط پلتفرم فیلیمو است که تاکنون دو قسمت از آن پخش شده است.

این سریال داستان زن و شوهری است به نام‌های هاجر و امیر که یک اتفاق، زندگی مشترک آن‌ها را دستخوش اتفاقات عجیبی می‌کند.

در سریال «حیثیت گمشده» بهاره افشاری در نقش «هاجر» و مهدی حسینی‌نیا در نقش «امیر» همراه با بازیگرانی چون ستاره پسیانی، الناز حبیبی، مهدی زمین پرداز ، امیر نوروزی و رحمان باقریان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال دومین تجربه کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده است که با مشاوره محمد‌حسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری تهیه و تولید شده است.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار