رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

چهاردهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش کارتون نوستالژیک پروفسور بالتازار روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهاردهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «پایگاه جهنمی» محصول ۱۳۶۳ ایران، سریال «پهلوانان نمی‌میرند (قسمتهای یازدهم و دوازدهم)» محصول ۱۳۷۶ ایران، برنامه […]

چهاردهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش کارتون نوستالژیک پروفسور بالتازار روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، چهاردهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «پایگاه جهنمی» محصول ۱۳۶۳ ایران، سریال «پهلوانان نمی‌میرند (قسمتهای یازدهم و دوازدهم)» محصول ۱۳۷۶ ایران، برنامه «یک مسابقه، سی سؤال» محصول ۱۳۶۹ ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری حسین باغی و در بخش «مستند»، مستند «زندگی زیباست» به نمایش درمی‌آید.این برنامه در بخش نماهنگ، نماهنگ دامن آلوده و با گناه آورده‌ام، را پخش می‌کند و در بخش «قاب ناب»، تصاویر کمتر دیده شده از جواد خیابانی به عنوان شرکت‌کننده برنامه «یک مسابقه، سی سؤال» پخش خواهد شد.
یکی از بخشهای جدید این برنامه، «بخش خاطره‌انگیز» است که این قسمت از آن به پخش کارتون پروفسور بالتازار، کارتون نوستالژیک سال ۱۳۶۰ اختصاص دارد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا در بخشهای مختلف این برنامه، از میان پیامکهای ارسالی، بیشترین درخواست انتخاب شده به نمایش درآید.
مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح آبادی است که چهاردهمین قسمت آن، چهارشنبه ۱۱ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد از شبکه دو پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار