رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

پانزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری به خاطرات برنامه‌های نوستالژی سال ۱۳۶۴، مخاطبان را با آموزش فنون بازیگری توسط هادی مرزبان و اسدالله منجزی همراه می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پانزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «مهاجر» محصول ۱۳۶۸ ایران، برنامه […]

پانزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با مروری به خاطرات برنامه‌های نوستالژی سال ۱۳۶۴، مخاطبان را با آموزش فنون بازیگری توسط هادی مرزبان و اسدالله منجزی همراه می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، پانزدهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «مهاجر» محصول ۱۳۶۸ ایران، برنامه «ما می‌توانیم» محصول ۱۳۶۴ ایران و مروری بر بخش پلاتو مجری هادی مرزبان و آموزش بازیگری توسط ایشان خواهد پرداخت.این برنامه در بخش «مستند»، به پخش تصاویری زیبا و جذاب از مستند «دنیای اطراف ما» پرداخته و در بخش نماهنگ، «نماهنگ دامن آلوده و با گناه آورده‌ام» را پخش می‌کند.

در بخش «قاب ناب» این قسمت از برنامه نیز تصاویر کمتر دیده شده از آموزش بازیگری توسط اسدالله منجزی در خرداد ۱۳۶۴ پخش خواهد شد و در «بخش خاطره‌انگیز» که از جدیدترین بخش‌های این برنامه است، قسمتهایی از کارتون‌ نوستالژی سفرهای گالیور محصول ۱۳۶۳ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند به منظور مشارکت در پویش این برنامه، اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و… را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ ارسال نمایند تا بر اساس بیشترین درخواست، گزیده‌ای از برنامه‌های نوستالژی مورد نظرشان به نمایش درآید. همچنین نشانی این برنامه در فضای مجازی و پیام‌رسان‌های داخلی، @Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2 است.

فیلمهای سینمایی آخر هفته جاری که به درخواست مخاطبان روانه آنتن این شبکه خواهد شد «تک تیرانداز» و «سالهای مشروطه» می‌باشد.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که پانزدهمین قسمت آن، پنجشنبه ۱۲ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار