رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ همزمان با ادامه روند تولید سریال «مادرخوانده» به کارگردانی و نویسندگی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از گریم بهاره کیان افشار در این سریال رونمایی شد. کیان افشار نقشی کلیدی در سریال مادرخوانده دارد؛ بازی این بازیگر در ایران به پایان رسیده و بخش اعظم […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ همزمان با ادامه روند تولید سریال «مادرخوانده» به کارگردانی و نویسندگی امیر پورکیان و تهیه‌کنندگی مهدی یاری، از گریم بهاره کیان افشار در این سریال رونمایی شد.
کیان افشار نقشی کلیدی در سریال مادرخوانده دارد؛ بازی این بازیگر در ایران به پایان رسیده و بخش اعظم بازی او در سکانس‌هایی متنوع در ترکیه خواهد بود.
کیان افشار سابقه همکاری در فیلم سینمایی خانه شیشه ای را نیز با امیر پورکیان داشته است.
مهدی یاری تهیه کننده سریال مادرخوانده با اعلام اینکه قرار است مادرخوانده در چهار فصل به مخاطبین ارائه شود، اظهار داشت: دامنه سنی مخاطبین مادرخوانده همان دامنه سنی مخاطبین سریال ممنوعه است با این تفاوت که با گذر چندین سال از تولید ممنوعه، حال و هوای جوانان ما تغییر یافته و سعی شده این تغییر یافتگی در سریال بازتاب داشته باشد‌.
مهدی یاری تاکید کرد: با توجه به سیر پرتعلیق سریال مادرخوانده، در نظر داریم با پایان تولید سه فصل ابتدایی این مجموعه اقدام به پخش بکنیم
پیش از این حضور آناهیتا درگاهی در نقش مادرخوانده اعلام شده بود.
در شعار نمادین سریال مادرخوانده چنین آمده: دوران پدرخوانده ها به سر رسید و حالا روزگار مادرخوانده هاست!

در همین زمبنه بخوانید: «مادرخوانده» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار