رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

رادیو صبا در برنامه «قصه های ظهر صبا» داستان کوتاه ترس به نویسندگی احمد محمود را تقدیم شنوندگان می‌کند. به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، «قصه های ظهر صبا» برنامه ای است که داستان های کوتاه و شنیدنی را با روایتی متفاوت برای مخاطبان بازخوانی می کند در این برنامه […]

رادیو صبا در برنامه «قصه های ظهر صبا» داستان کوتاه ترس به نویسندگی احمد محمود را تقدیم شنوندگان می‌کند.

به گزارش هنرصدا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا ، «قصه های ظهر صبا» برنامه ای است که داستان های کوتاه و شنیدنی را با روایتی متفاوت برای مخاطبان بازخوانی می کند در این برنامه امیرحسین مدرس داستان های اجتماعی و ایرانی کهن برای مخاطبان می خواند .

این برنامه روز جمعه ۲۷ مرداد داستانی به نامه ترس به قلم زنده یاد احمد محمود تقدیم مخاطبان می شود، داستان به این صورت شروع می شود که صدای اولین‌گلوله که تو هوا ترکید، دل خالد لرزید. یحیی زیر لب غرید و ناسزا گفت و پا را رو پدال گاز بیشتر فشرد. وانت پر کشید.
رگه‌های درشت باران ساحلی، آسمان را به زمین می‌دوخت. باران، وانت و آسفالت و کناره‌های جاده را که گل شده بود و انبوه نخل‌ها را که به فاصله چندذرع از جاده سر تو هم فرو برده بودند، سخت می‌کوبید.
پس از انفجار دومین‌گلوله، لب‌های خالد مرتعش شد:
ـ یحیی نگهدار… نمیشه فرار کرد.
چین‌های پیشانی پهن یحیی تو هم رفت و ابروهاش بالا جست:

احمد اعطا با نام ادبی احمد محمود نویسندهٔ معاصر ایرانی بود. او را پیرو مکتب رئالیسم اجتماعی می‌دانند. معروف‌ترین رمان او، همسایه‌ها، در زمرهٔ آثار برجستهٔ ادبیات معاصر ایران شمرده می‌شود.

این برنامه روزهای جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به تهیه کنندگی زینب برومند و با تنظیم رادیویی معصومه پاکروان راهی آنتن صبا میشود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار