رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

در آستانه برگزاری هفته دولت جمعی از مدیران سازمان سینمایی از مراحل آماده‌ سازی سینماهای مجتمع رزمال بازدید کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی ، در این بازدید تعدادی از معاونان سازمان سینمایی در جریان تکمیل و آماده سازی سینماهای این مجتمع قرار گرفتند. این مجتمع با […]

در آستانه برگزاری هفته دولت جمعی از مدیران سازمان سینمایی از مراحل آماده‌ سازی سینماهای مجتمع رزمال بازدید کردند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی ، در این بازدید تعدادی از معاونان سازمان سینمایی در جریان تکمیل و آماده سازی سینماهای این مجتمع قرار گرفتند.
این مجتمع با ۲۰۰هزار متر زیر بنا در منطقه ۲۲ تهران واقع شده و شامل ۷ سالن مدرن و به روز سینماست که مشتمل بر ۱ سالن ۲۸۴ نفره، ۳ سالن ۱۱۳ نفره، ۱ سالن ۱۰۰ نفره، ۱سالن وی آی پی ، ۱ سالن ۶۶ نفره و ۱سالن کنسرت ۱۷۰۰ نفره است.
گفتنی است سالن‌های سینمای رزمال با استفاده از بهترین متد طراحی وسیستم صوت وتصویر تجهیز و تکمیل شده و در ساخت هرسالن طراحی منحصر به فرد و متفاوتی صورت گرفته است و می‌تواند به خوبی نیازهای فرهنگی بخش زیادی از مردم این ناحیه را پاسخ دهد.
با توجه به تکمیل نهایی سالن‌های سینمایی این مجتمع پیش‌بینی می‌شود این سینماها نیمه شهریورماه امسال افتتاح شود.
لازم به ذکر است در این بازدید قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت و فناوری‌های سینمایی، مهدی شفیعی مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی و جواد امیری معاون دفتر توسعه فناوری سینمایی نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار