رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 29 May

بیست و ششمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش اجرای خاطره‌انگیز مجید رزاز در دهه شصت، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بیست و ششمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «حد عمود» محصول ۲۰۰۰، برنامه «قصه‌ها» محصول ۱۳۶۳ […]

بیست و ششمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با پخش اجرای خاطره‌انگیز مجید رزاز در دهه شصت، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بیست و ششمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از فیلم سینمایی «حد عمود» محصول ۲۰۰۰، برنامه «قصه‌ها» محصول ۱۳۶۳ به همراه بخش پلاتو مجری مجید رزاز و تصاویری زیبا و جذاب از مستند «طبیعت دل‌انگیز» در بخش مستند خواهد پرداخت.همچنین در بخش «قاب ناب» نگاهی به اجرای مجید رزاز مجری برنامه «قصه‌ها» در اسفند ۱۳۶۳، مصاحبه با عباس جدیدی در برنامه «ورزش از نگاه دو» سال ۱۳۷۵ و مروری بر پشت صحنه دوبلاژ سریال «رودخانه برفی» محصول ۱۳۹۴ دارد و در بخش «ورزش» گزیده‌ای از شهرآورد ۴۱ در دی ماه ۱۳۷۴ را روانه آنتن می‌کند.

این برنامه در بخش «موسیقی»، موسیقی «یاد تو» با صدای بیژن خاوری و در بخش «نماهنگ»، نماهنگ «سلام آقا» را تقدیم مخاطبان این برنامه خواهد کرد.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۲۳۲ و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی  Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که بیست و ششمین قسمت آن، یکشنبه ۲۹ مرداد حوالی ۰۰:۳۵ بامداد روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعت ۱۴ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار