رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

کمدی فانتری «آنجلّو» از امروز در فیلم‌نت عرضه می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی از امروز ۳۰ مرداد در پلتفرم فیلم نت به صورت اختصاصی رونمایی و عرضه خواهد شد. فیلمنامه «آنجلّو» در ژانر کمدی فانتری، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی […]

کمدی فانتری «آنجلّو» از امروز در فیلم‌نت عرضه می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای، فیلم کوتاه «آنجلّو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی علی کیان‌ارثی از امروز ۳۰ مرداد در پلتفرم فیلم نت به صورت اختصاصی رونمایی و عرضه خواهد شد.
فیلمنامه «آنجلّو» در ژانر کمدی فانتری، بر اساس طرحی از مریم بحرالعلومی توسط علی کیان‌ارثی و لیلا نیکزاد به نگارش درآمده و پوستر آن را روژان ایرجی طراحی کرده است.
یوسف تیموری، سوگل طهماسبی، سید احمد حسینی، محدثه حیرت، ندا کوهی، امیرمسعود آرزومند، رامینا حسینی، با صدای مهرداد مزرعه، بازیگران این فیلم هستند.
به جای خلاصه داستان: یه عمر وقت داریم ولی به آخرش که می‌رسیم، دنبال ۱۰ دقیقه وقت اضافه‌ایم!
«آنجلّو» از جدیدترین تولیدات مستقل گروه فیلمسازی بحرفیلم به شمار می‌رود و علی کیان‌ارثی که به عنوان مدیر صدابرداری در سینما شناخته می‌شود، پیش از این با اولین ساخته کوتاه خود «تریپلکس» در ژانر وحشت، موفقیت‌های متعددی را در جشنواره‌های بین‌المللی کسب کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار