رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۷ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 15 May

بعد از پایان جشنواره «فیلم مدرسه»، منتخبین، آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده و از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره «فیلم مدرسه»، امیرحسین اخوین دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه با تاکید بر […]

بعد از پایان جشنواره «فیلم مدرسه»، منتخبین، آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده و از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد.
به گزارش سینماخانه و به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره «فیلم مدرسه»، امیرحسین اخوین دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه با تاکید بر این مهم که این جشنواره یک رویداد استعدادیابی و نقطه‌ای برای شناسایی و رشد و پرورش دانش آموزان مستعد در حوزه فیلمسازی است، اظهار داشت: در جشنواره مدرسه شرکت کنندگان پس از ارسال اثر و داوری توسط جشنواره یک فرایند را طی خواهند کرد که شروع کار آن‌ها خواهد بود.
وی ادامه داد: در این فرآیند مستعدان شناسایی شده و روند استعدادیابی منجر به رشد آنها خواهد شد که در نهایت خود می‌توانند از تولیدکنندگان جدی فیلم در کشور باشند.
اخوین بیان داشت: خوشبختانه در سال‌های برگزاری این جشنواره شاهد ظهور هنرمندانی هستیم که در حال حاضر جزو تولیدکنندگان جوان در کشور محسوب می‌شوند.
دبیر نهمین جشنواره «فیلم مدرسه» افزود: امسال بخش جدیدی به نام منتورینگ به جشنواره اضافه شده که صاحبان هر اثر ارسال شده می‌توانند درخواست منتورینگ کرده و بعداز مشاهده و بررسی آثار آنها نکاتی در روند بهبود آن پیشنهاد خواهد شد که توسط فیلمساز اصلاح می‌شود.
وی گفت:دوره‌های آموزشی مختلفی نیز بر روی سایت جشنواره قرار خواهد گرفت و سعی برآن است تا بیشتر بر نقش آموزشی جشنواره تاکید شود.
اخوین تاکید کرد: بعد از پایان جشنواره منتخبین آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خواهند گذراند و آثار آنها در جشنواره‌های برتر و بین المللی شرکت داده خواهد شد و همچنین از آثار بعدی آنها نیز حمایت خواهد شد.
دبیر نهمین جشنواره فیلم مدرسه، یادآور شد دانش آموزان علاقمند از سراسر کشور و در تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند آثار خود را تا روز دهم شهریور ماه و از طریق تارنمای جشنواره (www.madresefestival.ir) ارسال و بارگذاری کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار