رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

فیلمنامه ی فیلم « مغز استخوان » در برنامه «بوطیقا» رادیو فرهنگ دوشنبه ۳۰ مردادماه نقد و ‌بررسی می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از هنرصدا، «بوطیقا» عنوان برنامه‌ ای پژوهش محور از رادیو فرهنگ است که این هفته در نقد و بررسی فیلمنامه ها به تحلیل فیلمنامه فیلم سینمایی « مغز استخوان […]

فیلمنامه ی فیلم « مغز استخوان » در برنامه «بوطیقا» رادیو فرهنگ دوشنبه ۳۰ مردادماه نقد و ‌بررسی می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از هنرصدا، «بوطیقا» عنوان برنامه‌ ای پژوهش محور از رادیو فرهنگ است که این هفته در نقد و بررسی فیلمنامه ها به تحلیل فیلمنامه فیلم سینمایی « مغز استخوان » اختصاص دارد.

در برنامه این هفته «کوروش حسینی »؛ استاد دانشکاه، پژوهشگر ومنتقد سینما فیلم نامه « مغز استخوان » به نویسندگی علی زرنگار را که سال ۱۳۹۸ تولید شده را نقد و بررسی می کند.مغز استخوان فیلم درام اجتماعی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی علی زرنگار و تهیه‌کنندگی حسین پورمحمدی است. پریناز ایزدیار، بابک حمیدیان، نوید پورفرج، بهروز شعیبی، علیرضا میرسالاری و جواد عزتی گروه بازیگران آن را تشکیل می‌دهند.در برنامه «بوطیقا» این هفته شنوندگان رادیو فرهنگ تیزر و بخشهایی از فیلم « مغز استخوان»را نیز می شنوند.مغز استخوان نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ اکران عمومی شد. این فیلم در مجامع بین‌المللی مورد توجه قرار گرفت و برای نمایش در جشنواره فیلم ونکوور برگزیده شد.
برنامه «بوطیقا» ساعت۲۱:۰۰ به مدت ۳۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی «مریم قاسمی» روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار