رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

با راه‌اندازی بخش «سینمای دیگر» در فیلم‌نت، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، مستند و سینمای هنری-تجربی در این پلتفرم عرضه می‌شوند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، مستند و فیلم‌های بلند داستانی از سینمای هنری و تجربی فیلمسازان ایرانی در بخشی با نام «سینمای دیگر» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شوند. […]

با راه‌اندازی بخش «سینمای دیگر» در فیلم‌نت، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، مستند و سینمای هنری-تجربی در این پلتفرم عرضه می‌شوند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی فیلم‌نت، فیلم‌های کوتاه، انیمیشن، مستند و فیلم‌های بلند داستانی از سینمای هنری و تجربی فیلمسازان ایرانی در بخشی با نام «سینمای دیگر» در پلتفرم فیلم‌نت عرضه می‌شوند.
تاکنون فیلم سینمایی «تا فردا» به کارگردانی علی عسگری و تهیه‌کنندگی نیکی کریمی، مستند «سرپتی‌ها» ساخته کیوان مهرگان، مستند «سینه‌ما رکس» ساخته میترا مهتریان و صادق دهقان، مستند انیمیشن «کاغذ پاره‌ها» ساخته بهزاد نعلبندی، مستند «زائر شب‌های بارانی» ساخته هامون شیرازی، فیلم سینمایی «تا ده بشمار» به کارگردانی فرید ولی‌زاده، فیلم‌های کوتاه «آخرین زنگ» و «هاله» و «ایلدا» به کارگردانی جعفر مهیاری، فیلم کوتاه «آنجلو» ساخته علی کیان‌ارثی و دو فیلم کوتاه «درد خفیف» و «خواب‌گردها» ساخته پویا نبی در این بخش عرضه شده‌اند.
در طرح «سینمای دیگر» پلتفرم فیلم‌نت آثار کوتاه، مستند، انیمیشن و فیلم‌های بلند داستانی از سینمای هنری و تجربی فیلمسازان ایرانی را به صورت انحصاری و غیر انحصاری در پلتفرم خود توزیع می‌کند که این رویداد در بین پلتفرم‌های پرتماشاگر ایرانی اتفاق تازه‌ای محسوب می‌شود و می‌تواند به رونق اقتصادی سینمای هنری و تجربی و همچنین آثار کوتاه، مستند و انیمیشن منجر شود.
علاقمندان به ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آدرس tamin@filmnet.ir ایمیل ارسال یا با روابط عمومی مجموعه تماس حاصل کنند.
فیلم‌های ارایه شده از سوی فیلمسازان در شورایی مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه بررسی به افراد اعلام خواهد شد.
آدرس بخش جدید بدین شرح است: https://filmnet.ir/categories/c96ada7e-bc14-4480-934c-c954ff53ef94

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار