رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

بر اساس آمار بدست آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان و «نوخ ۴» و «آتش و باد» هم رتبه‌های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند. از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۱ سریال جدید در شبکه های تلویزیونی پخش شده است. بر اساس آمار بدست […]

بر اساس آمار بدست آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان و «نوخ ۴» و «آتش و باد» هم رتبه‌های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند.

از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه ۱۱ سریال جدید در شبکه های تلویزیونی پخش شده است. بر اساس آمار بدست آمده از تلوبیون تا پایان مرداد، «عشق کوفی» پربازدیدترین سریال تابستان است و پشت سر آن «بازپرس»، «سوران» و «نیکان» دیده می شود.

«نون خ ۴» و «آتش و باد» هم رتبه های اول و دوم فصل بهار را در اختیار دارند.

عشق کوفی/ میانگین هر قسمت ۱۲۳ هزار

سریال «عشق کوفی» محصول جدید سازمان اوج است که سال پیش به کارگردانی حسن آخوندپور کلید خورد. این سریال تاریخی- عاشورایی پنج شنبه و جمعه ها از شبکه سه پخش می شود. برای «عشق کوفی» پس از ۹ قسمت ، میانگین ۱۲۳ هزار بازدید برای هر قسمت ثبت شده. مجموع بازدید آن هم تا پایان مرداد به بیش از یک میلیون مشاهده رسید. همچنین «عشق کوفی» در فهرست ۱۰ پربازدید یک ماه اخیر تلوبیون قرار گرفته است.

بازپرس/ میانگین هر قسمت ۱۰۸ هزار

تا پایان مرداد ۲۳ قسمت از سریال «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی روی آنتن شبکه یک رفت و هر قسمت آن به طور میانگین ۱۰۸ هزار بار دیده شد. این سریال شبانه به بررسی پرونده های مفاسد اقتصادی می پردازد و مجموع بازدید آن در تلوبیون ۲ و نیم میلیون است.

سوران/ میانگین هر قسمت ۸۱ هزار

شبکه یک پس از پایان «گیلدخت» پخش «سوران» که روایتی از مقاومت سوران، جوان آزاده‌ کُرد در التهابات دهه ۵۰ منطقه کردستان است را به شکل هفتگی روانه آنتن کرد. این سریال ۱۸ قسمتی به کارگردانی سروش محمدزاده به میانگین هر قسمت، ۸۱ هزار مشاهده دست یافت. آمار کل بازدید آن هم حدود یک و نیم میلیون بازدید است.

نیکان/ میانگین هر قسمت ۸۷ هزار

پرونده «نیکان» تیرماه بسته شد. این سریال ۳۰ قسمتی با موضوعی اجتماعی را علی سراهنگ کارگردانی کرد و شبکه سه آن را در کنداکتور قرار داد. ۸۷ هزار بازدید میانگین هر قسمت از سریال «نیکان» است و مجموع بازدید آن هم به بیش از ۲ میلیون مشاهده رسید.

چشم‌بندی۲/ میانگین هر قسمت ۴۴ هزار

شبکه سه تابستان امسال سریال کمدی «چشم بندی‌۲» را هم در باکس غیر اصلی روانه آنتن کرد. سریال ۳۰ قسمتی شاهد احمدلو در نهایت به میانگین هر قسمت ۴۴ هزار مشاهده دست یافت و مجموع بازدید آن به بیش از یک میلیون رسید.

تب و تاب / میانگین هر قسمت ۴۱ هزار

«تب و تاب» از معدود سریال های جدید شبکه دو در سال جاری است که پخش آن در تابستان به پایان رسید. این سریال را داریوش مختاری در ۳۲ قسمت کارگردانی کرد که داستانی مذهبی-اجتماعی داشت. میانگین بازدید هر قسمت از «تب و تاب» در تلوبیون ۴۱ هزار و آمار کلی آن بیش از یک میلیون مشاهده است.

همه گیری/ میانگین هر قسمت ۱۸ هزار

شبکه سه پس از پایان «نیکان» سریال ۱۹ قسمتی «همه گیری» به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان را به عنوان دیگر سریال تابستانی خود در کنداکتور قرار داد. این سریال روایتی است از روزهای ابتدایی کرونا و بحرانی که جامعه با آن دست و پنجه نرم می کرد. میانگین تماشای هر قسمت «همه گیری» ۱۸ هزار است و مجموع بازدید آن در تلوبیون ۳۵۱ هزار.

نون خ ۴ / میانگین هر قسمت ۵۷۰ هزار

پخش فصل چهارم «نون خ» نوروز امسال در شبکه یک شروع شد. سریال ۲۱ قسمتی سعید آقاخانی در رمضان هم ادامه یافت و موفق به ثبت میانگین هر قسمت ۵۷۰ هزار بازدید شد. این سریال همچنین با کسب حدود ۱۲ میلیون بازدید، رکورد میزان مشاهده سریال های ۱۴۰۲ را در اختیار دارد.

آتش و باد/ میانگین هر قسمت ۱۳۰ هزار

مجبتی راعی در سریال «آتش و باد» سراغ مقاومت اقوام ایرانی در برابر استعمار انگلیسی ها پس از دوران مشروطه رفت. این سریال ۵۷ قسمت داشت و نوروز، رمضان و بعد از آن هر شب روی آنتن شبکه یک بود. «آتش و باد» به میانگین هر قسمت ۱۳۰ هزار تماشا دست یافت و مجموع بازدید آن به هفت و نیم میلیون رسید.

ماه چراغ / میانگین هر قسمت ۷ هزار

«ماه چراغ» نام سریال شبکه پنج است که در قالب استودیویی تولید شده و تاکنون سه فصل از آن روی آنتن رفته. سری سوم محتوایی کمدی داشت و نوروز و رمضان در کنداکتور قرار گرفت. «ماه چراغ» را آرش داودی در ۲۴ قسمت کارگردانی کرد و برای هر قسمت از آن به طور میانگین ۷ هزار بازدید به ثبت رسید. مجموع بازدید آن در اپلیکشین تلوبیون هم ۱۷۷ هزار است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار