رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۲۲ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 1 May
  • جمعه 10 شهریور 1402 - 19:30
  • کد خبر : 130436
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «تنهاتر از مسیح» به درستی وقایع صدر اسلام را روایت کرده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه تماشای نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» گفت: شاهد نمایشی بدیع و مستند بودیم که به درستی به روایت وقایع صدر اسلام پرداخته بود. به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار مردم به تماشای […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه تماشای نمایش میدانی «تنهاتر از مسیح» گفت: شاهد نمایشی بدیع و مستند بودیم که به درستی به روایت وقایع صدر اسلام پرداخته بود.

به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار مردم به تماشای نمایش میدانی تنهاتر از مسیح نشست.

وی در حاشیه تماشای این نمایش درباره موضوع داستانی آن که روایتی مصور از واقعه غدیر تا عاشورای ۶۱ هجری است، اظهار داشت: توفیق داشتم درکنار مردم به تماشای این نمایش بدیع و مستند بنشینم و برپایی چنین خیمه گاهی نوعی ابتکار است که گروه نمایش تنهاتر از مسیح آن را به درستی انجام داده‌اند و هرشب میزبان هزارن نفر از دوستداران سیدالشهداء هستند که به این واسطه عرض ارادتی به خاندان آل الله می‌کنند.

جنگ ترکیبی دشمن علیه ما بیشتر در جبهه فرهنگی‌ است

اسماعیلی همچنین با اشاره به جنگ ترکیبی که امروز دشمن علیه ما آغاز کرده بر لزوم برپایی چنین رویدادهایی تاکید کرد و ادامه داد: جنگ ترکیبی که دشمن امروز علیه ما آغاز کرده بیشتر در جبهه فرهنگی‌ است به همین سبب چنین اجتماعاتی که باعث پیوند هر چه بیشتر بین صفوف حق می‌شود باید همواره ادامه پیدا کند.

چهارمین فصل از نمایش تنهاتر از مسیح روایت مصوری از غدیر تا عاشورای ۶۱ هجری را بازگو می‌کند و هرشب در بوستان ولایت اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و دریافت بلیط خود به سامانه NAMATICKET.IR مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار