رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمیدرضا هنری در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمیدرضا هنری در بخش «سینمای دیگر» پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد. این فیلم یک ساعت و ۴ دقیقه ای […]

فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمیدرضا هنری در شبکه نمایش خانگی به صورت آنلاین اکران شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، فیلم سینمایی «گیتی همسر علیرضا» به کارگردانی حمیدرضا هنری در بخش «سینمای دیگر» پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

این فیلم یک ساعت و ۴ دقیقه ای محصول سال ۱۳۹۸ است که تاکنون نمایش آنلاین نداشته است.

حمیدرضا هنری کارگردان و  آرش آصفی، رویا جاویدنیا، ریحانه رضی بازیگران اصلی فیلم هستند.

در خلاصه داستان فیلم «گیتی همسر علیرضا» آمده است: گیتی و علیرضا در کنار هم زندگی عاشقانه‌ای دارند. گیتی که استادیار دانشگاه است برای ارائه مقاله علمی خود باید به خارج از کشور سفر کند. علیرضا سرگردان است، او به پیشنهاد روانپزشک خود دست به اعتراف عجیبی می‌زند، اعترافی که مسیر عاشقانه گیتی و علیرضا را به فروپاشی می‌کشاند.

عوامل این فیلم عبارتند از کارگردان: حمیدرضا هنری، نویسندگان فیلمنامه: حمیدرضا هنری و سیدفاضل وزیری‌محبوب، گرافیک: ابراهیم حقیقی، مدیر فیلمبرداری: محمد رسولی، طراح چهره‌پردازی: علی ضرابی، تدوین و طراح صحنه: حمیدرضا هنری، موسیقی: داریوش تقی‌پور (اوستا)، صدابردار: علی‌اصغر علیان، طراح صدا: مهران ملکوتی، جلوه‌های ویژه بصری: فرید ناظرفصیحی، مدیر برنامه‌ریزی: علیرضا رضوانی، تصحیح رنگ: سامان مجدوفایی، تهیه‌کنندگان: همایون رضا عطاردی و عزت‌الله جامعی‌ندوشن و محصول: بنیاد سینمایی فارابی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار