رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May

به گزارش سینماخانه؛ منصور یزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما و تئاتر در گفتگویی کوتاه گفت به بیان فعالیت های این روزهای خود پرداخت و گفت: مدتی است مشغول تولید اثری تحت عنوان «سردخون» هستم که به زودی و پس از پایان مراحل فنی قرار هست در کنداکتور برنامه های شبکه یک قرار بگیرد. وی […]

به گزارش سینماخانه؛ منصور یزدانی تهیه کننده و کارگردان سینما و تئاتر در گفتگویی کوتاه گفت به بیان فعالیت های این روزهای خود پرداخت و گفت:
مدتی است مشغول تولید اثری تحت عنوان «سردخون» هستم که به زودی و پس از پایان مراحل فنی قرار هست در کنداکتور برنامه های شبکه یک قرار بگیرد. وی در ادامه اضافه کرد: این قصه پتانسیل های زیادی دارد و در این حوزه کار نویی محسوب می شود و باید بگویم‌که خود من تا کنون در حوزه جنگ فقط  به عنوان بازیگر فعالیت داشتم و اساساً این فیلم اولین مواجهه من به عنوان تهیه کننده و کارگردان با صحنه های واقعی جنگ بود. تجربه های قبلی من شامل تجربه های بداهه هم بوده اند ولی اینجا به این مساله اشراف داشتم نباید یک باره به صحنه وارد شد و هم آنجا دکوپاژ نمود و خط داستانی فیلم را جلو برد. اساساً عادتم نیست یک میزان زیادی راش بگیرم و بعد حین تدوین به خط اصلی داستان فکر کنم مضافاً اینکه وقتی سراغ این ژانر و شخصیت ها می روید سوای ملاحضات عمومی ملاحضات بسیار ویژه هم وجود دارند که کار را فوق العاده سخت تر می کند.

سینماخانه / حمید عبدالحسینی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار