رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۹ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 27 May

فرزانه نوری و فاطمه جارچیان، معلمان نمونه دوم مهر ماه به مناسبت شروع سال تحصیلی در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کردند تا با مجری برنامه گفت‌وگو کنند. آن‌ها در این برنامه از حال و هوای شروع مدارس و تجربیات خود صحبت کردند. فرزانه نوری، معلم نمونه پایه اول ابتدایی گفت: من از قدیم […]

فرزانه نوری و فاطمه جارچیان، معلمان نمونه دوم مهر ماه به مناسبت شروع سال تحصیلی در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کردند تا با مجری برنامه گفت‌وگو کنند. آن‌ها در این برنامه از حال و هوای شروع مدارس و تجربیات خود صحبت کردند.

فرزانه نوری، معلم نمونه پایه اول ابتدایی گفت: من از قدیم معلمی کلاس اول ابتدایی را دوست داشتم چرا که معلم باید تمام تلاش خود را انجام دهد تا دانش‌آموزان عاشق درس شوند و بخواهند داخل کلاس بمانند. ما باید بتوانیم کلاس‌های خود را لذت‌بخش کنیم تا بچه‌ها پس از ورود به مدرسه برای اولین بار احساس راحتی و امنیت کنند.

وی در ادامه درباره شروع مدرسه گفت: استقبال دانش‌آموزان بسیار عالی بود؛ من تجربه کار در مدرسه پسرانه و دخترانه را دارم و می‌توان گفت شیطنت مدارس پسرانه بیشتر است اما از آنجایی که روش تدریس من به صورت نمایشی است تمامی دانش‌آموزان هنگام تدریس به من توجه می‌کنند. معلمان می‌توانند برای انتخاب به عنوان معلم نمونه در فهرست معلمان قرار گیرند و فرمی را در این جهت پر کنند اما من به دلیل روش تدریسم در فضای مجازی دیده شدم و این باعث شد تا مستقیم انتخاب شوم. من تمامی حروف الفبا را به صورت نمایشی آموزش می‌دهم. در دورانی که مدارس به صورت مجازی بود من برای هر درس به نقطه‌ای مختلف می‌رفتم تا دانش‌آموزان به بهترین نحو مطالب را متوجه شوند.

فاطمه جارچیان، مدیر مدرسه استثنایی‌ها گفت: شور و حالی که بچه‌ها به صورت عادی دارند کودکان استثنایی چندبرابر آن را تجربه می‌کنند چرا که آن‌ها نمی‌توانند در مکان‌های بسیاری تفریح کنند. ما ترجیح می‌دهیم آن‌ها را کودکانی با نیازهای ویژه صدا بزنیم تا آن که به آن‌ها کودکان استثنایی بگوییم.

وی افزود: ما نمایشگاهی برای دانش‌آموزانمان در مدرسه استعداد‌های درخشان برگزار کردیم و به این صورت دانش‌آموزان استعدادهای درخشان را با کودکانی که نیازهای ویژه دارند آشنا ساختیم. من خوشحالم که سال‌های عمر خود را برای این کودکان گذاشتم چرا که لذت آموزش آن‌ها در هیچ جای دنیا تجربه نمی‌شود.

او درباره مطالبه کودکان استثنایی از آموزش و پرورش اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که با آن درگیر هستیم سرویس مدارس برای کودکان استثنایی است؛ بیشتر خانواده‌های کودکان استثنایی بی‌بضاعت هستند و اگر بخواهند هزینه سرویس بدهند با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

صبح بخیر ایران برنامه صبحگاهی به تهیه‌کنندگی مازیار مهاجر سلطانی است که هر روز صبح ساعت ۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مخاطبان برنامه می‌توانند از طریق فضای مجازی به نشانی @sobhbekheyrtv1 ویدئوهای برگزیده صبح بخیر ایران و تصاویر مربوط به برنامه را مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار