رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۲۳ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 2 May

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «رکسانا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی در بخش مسابقه رسمی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو به نمایش در خواهد آمد. پرویز شهبازی که پیش از این در جشنواره های معتبر جهانی از جمله کن، ونیز، برلین، تورنتو، ورشو و… حضور داشته؛ […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ فیلم سینمایی «رکسانا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی در بخش مسابقه رسمی سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلم توکیو به نمایش در خواهد آمد.
پرویز شهبازی که پیش از این در جشنواره های معتبر جهانی از جمله کن، ونیز، برلین، تورنتو، ورشو و… حضور داشته؛ با هشتمین فیلم خود در معتبرترین رویداد قاره آسیا حضور خواهد داشت. تهیه کننده فیلم «رکسانا» مسعود ردایی است که در تابستان سال گذشته در تهران و بخش هایی از شمال کشور فیلمبرداری شده است. این فیلم محصول بخش خصوصی است.
جشنواره فیلم توکیو که در میان رویدادهای موسوم به الف جهانی قرار دارد، از یکم تا دهم آبان برابر با بیست و سوم اکتبر تا یکم نوامبر در کشور ژاپن برگزار خواهد شد.ویم وندرس فیلمساز صاحب نام آلمانی ریاست هیئت داوران بخش مسابقه ی رسمی این دوره از فستیوال فیلم توکیو را به عهده دارد.
در این فیلم یسنا میرطهماسب، مهسا اکبرآبادی، مائده طهماسبی، رامبد مطلبی، بهرنگ علوی، نیلوفر کوخانی و شهرام عبدلی بازی می کنند و پویا شهبازی مدیریت فیلمبرداری، امیر حسین حداد طراحی صحنه، علیرضا علویان طراحی صدا، منصور شهبازی صدابرداری، هادی لطفی چهره پردازی ، چکامه میرخانجانی طراحی لباس و سپهر سپاسگزار و روزبه میرحیدری ساخت موسیقی این اثر سینمایی را به عهده داشته اند.
عرضه و پخش بین المللی فیلم «رکسانا» را محمد اطبایی ( مستقل های ایرانی) به عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار