رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

فیلم سینمایی «فیل شعبده باز» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول ۲۰۲۱ آلمان، قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. […]

فیلم سینمایی «فیل شعبده باز» با گویندگی ۲۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول ۲۰۲۱ آلمان، قرار است از شبکه امید سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی مهسا عرفانی است. ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، مهرخ افضلی، آزاده اکبری، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، محمد تنهایی، فریناز ثریا، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، شهریار ربانی، شیرین روستایی، مینا شجاع، محمد صادقیان، امیرمحمد صمصامی، پویا فهیمی، امیرصالح کسروی، مریم معینیان، ملیکا ملک نیا، مریم مهماندوست، علی همت مومیوند، علیرضا ناصحی، صنم نکواقبال، حسین نورعلی و مهسا عرفانی صداپیشه های این فیلم سینمایی بوده اند.

داستان این فیلم در مورد پسری به نام پیتر است که به دنبال یافتن خواهر گمشده خود، ادل است و پس از ماجراهایی موفق می‌شود.
این انیمیشن جذاب ترکیبی از طنز و پیام های مثبتی مانند لزوم راستی و عشق به خانواده است و همچنین از آنجا که شخصیت اصلی یک پسر نوجوان است که با زرنگی و استفاده از هوش و ذکاوت خود همه موانع را پشت سر می گذارد، خودباوری و خلاقیت را در مخاطب کودک و نوجوان تشویق می کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل و شبکه‌ی امید، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی امید، برای مخاطبان پخش شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار