رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

مستند «دیوار شکسته» با محوریت بررسی مبارزات مردم فلسطین و سکوت جامعه جهانی و پشتیبانی آنها از جنایات رژیم صهیونیستی، یکشنبه ۱۶ مهر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نحوه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و چرایی پشتیبانی‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی، موضوع […]

مستند «دیوار شکسته» با محوریت بررسی مبارزات مردم فلسطین و سکوت جامعه جهانی و پشتیبانی آنها از جنایات رژیم صهیونیستی، یکشنبه ۱۶ مهر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، نحوه شکل‌گیری رژیم صهیونیستی و چگونگی اشغال سرزمین فلسطین و چرایی پشتیبانی‌ها از جنایات رژیم صهیونیستی، موضوع مستند «دیوار شکسته» است.همچنین در این مستند به ابهامات و علل سکوت جامعه بین‌الملل و امت اسلامی در مواجهه با جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، عدم برخورد جهانی با این موضوع، دلایل عدم وحدت جهان اسلام برای مقابله با رژیم اسرائیلی و حمایت‌های صد در صد آمریکا پرداخته خواهد شد.
مستند «دیوار شکسته» کاری از مرکز مستند حقیقت به کارگردانی سیداحسان اصغرزاده، یکشنبه ۱۶ مهر حوالی ساعت ۱۳ از شبکه دو پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار