رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

فیلم سینمایی «عمو» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول کشور دانمارک در سال ۲۰۱۹ است که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی […]

فیلم سینمایی «عمو» با گویندگی ۹ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این سینمایی محصول کشور دانمارک در سال ۲۰۱۹ است که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی است. رضا الماسی، دانیال الیاسی، باران بهرامی، محمد علی دیباج، لادن سلطان پناه، امیرمحمد صمصامی، مهسا عرفانی، اکبر منانی و بهمن هاشمی صداپیشه های این اثر بوده اند.

این فیلم درباره دختر جوانی به نام «کریس» است که از بچگی در کنار عموی ناتوانش و در مزرعه او زندگی می‌کند.

فیلمی انسانی و لطیف در مورد پیوندهای خانوادگی و فداکاری انسان ها برای یکدیگر و انتخاب هایی که انسان ها در زندگی باید انجام دهند. فیلم در عین حال ساختی هنرمندانه دارد و برنده ۸ و نامزد ۱۷ جایزه از جشنواره های مختلف بین المللی و ملی شده است.

شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار