رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May

«نوآور» یک برنامه علمی اجتماعی است که با نگاهی متفاوت به عرصه دانش‌بنیان‌ها در ۲۶ قسمت از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آرمین قاسم‌زاده تهیه‌کننده «نوآور» با اشاره به ایده این برنامه گفت: نمایش آماده‌سازی صفر تا صدِ یک محصول خلاقانه و دانش‌محور در […]

«نوآور» یک برنامه علمی اجتماعی است که با نگاهی متفاوت به عرصه دانش‌بنیان‌ها در ۲۶ قسمت از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، آرمین قاسم‌زاده تهیه‌کننده «نوآور» با اشاره به ایده این برنامه گفت: نمایش آماده‌سازی صفر تا صدِ یک محصول خلاقانه و دانش‌محور در این برنامه، آن را از نمونه‌های مشابه متمایز می‌کند. در این برنامه تلاش کردیم سراغ فرمی از برنامه‌سازی در حیطه دانش‌بنیان‌ها برویم که با سایر تولیدات این حوزه تفاوت‌ داشته باشد. در این برنامه ضمن آشنایی با سازنده، مسیر محصول را از ایده تا مراحل مختلف آماده شدن برای ورود به بازار به نمایش می گذاریم.گفتنی است برنامه «نوآور» با روایت ماهان راسخ کاریست از گروه اجتماعی شبکه پنج که دوشنبه هر هفته ساعت ۲۲ روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار