رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
  • الأحد ۹ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 16 June

مستند “اعدام حقیقت” به کارگردانی مجتبی لطفی کرامتی و تهیه کنندگی راحله صابری آبکوهی دوشنبه ۱ آبان ماه ساعت ۱۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود. به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند با محوریت نمایش شجاعت و فعالیت های خبری و رسانه ای جوانی به نام “یاسر مرتجا” از اهالی شجاعیه […]

مستند “اعدام حقیقت” به کارگردانی مجتبی لطفی کرامتی و تهیه کنندگی راحله صابری آبکوهی دوشنبه ۱ آبان ماه ساعت ۱۲ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می شود.

به گزارش روابط عمومی شبکه پنج سیما، این مستند با محوریت نمایش شجاعت و فعالیت های خبری و رسانه ای جوانی به نام “یاسر مرتجا” از اهالی شجاعیه غزه است که در آن فجایع و حملات رژیم صهیونیستی را ثبت و ضبط می کند.

همچنین در این مستند گفتگویی با این تصویربردار جوان، پیرامون شروع فعالیتش و اهداف وی در سال های اخیر و تاسیس رسانه “عین مدیا” شده است.

“یاسر مرتجا” شکشتن سانسور خبری فجایع غزه به جهانیان را به عنوان مهمترین هدف خود بر می شمارد و در تلاش است اقدام ضد بشری رژیم غاصب و صهیونیستی را به تصویر بکشد.

مستند “اعدام حقیقت” با پژوهش و نویسندگی دکتر الهه خانی آرانی دوشنبه حوالی ساعت ۱۲ به مدت ۴۵ دقیقه از قاب شبکه پنج پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار