رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 18 خبر


  • یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۲۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 5 May

فیلم محبوب منتقدان و سینماگران راهی اکران می‌شود. به گزارش سینماخانه؛ در آستانه اکران «جنگل پرتقال» به به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان از پوستر این فیلم به طراحی شکوفه بیاتی رونمایی شد. فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی که در فجر ۴۱ فیلم محبوب منتقدان و […]

فیلم محبوب منتقدان و سینماگران راهی اکران می‌شود.

به گزارش سینماخانه؛ در آستانه اکران «جنگل پرتقال» به به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان از پوستر این فیلم به طراحی شکوفه بیاتی رونمایی شد.

فیلم سینمایی «جنگل پرتقال» به نویسندگی و کارگردانی آرمان خوانساریان و تهیه‌کنندگی رسول صدرعاملی که در فجر ۴۱ فیلم محبوب منتقدان و سینماگران نام گرفت؛ از چهارشنبه ۳ آبان‌ماه اکران خود را توسط دفتر پخش شهر فرنگ در سینماها آغاز می‌کند.
این فیلم سینمایی که با حس و حال پاییزی و در شهر تنکابن فیلمبرداری شده؛ یک درام جاده‌ای با تم عاشقانه و بازگشتی بر خاطرات بکر و خاک خورده گذشته است…
با بازی میرسعید مولویان، سارا بهرامی، رضا بهبودی، رضا عموزاد، فراز سرابی، داوود فتحعلی بیگی، فرشته مرعشی، ارشیا نیک‌بین، حمیدرضا عباسی، زینب شعبانی و حسام نورانی.

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار