رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 17 June

همزمان با آماده‌سازی پوستر، تدوین فیلم کوتاه «آن» به نویسندگی و کارگردانی علی اینانلو به اتمام رسیده و مراحل پایانی اصلاح رنگ را سپری می‌کند. به گزارش سینماخانه، علی اینانلو کارگردان فیلم «آن» اعلام کرد: ضبط و تصویربرداری این فیلم در تهران انجام شده و بعد از فیلم «سیاهپوش» این دومین پروژه بنده است. اینانلو […]

همزمان با آماده‌سازی پوستر، تدوین فیلم کوتاه «آن» به نویسندگی و کارگردانی علی اینانلو به اتمام رسیده و مراحل پایانی اصلاح رنگ را سپری می‌کند.

به گزارش سینماخانه، علی اینانلو کارگردان فیلم «آن» اعلام کرد: ضبط و تصویربرداری این فیلم در تهران انجام شده و بعد از فیلم «سیاهپوش» این دومین پروژه بنده است.

اینانلو افزود: سناریو فیلم بر اساس یک ژانر اجتماعی نوشته شد تا نشان دهد که هیچ کس از آینده خود با خبر نیست و در لحظه‌ای می‌تواند همه چیز تغییر کند.

وی در پایان گفت: نقش اول این فیلم را محمد امین نبی‌الهی برعهده داشت و تجربه بسیار خوبی برای ما و خود او بود. سایر عوامل این فیلم عبارتند از: مشاور کارگردان: بنیامین نادعلی،مدیر فیلمبرداری: حسن رمضانپور،صدابردار: ابوالفضل رحیمی،نورپردازی: نیما شهمیرزادی،تدوین: مهدی حیدری سعد خانلو،اصلاح رنگ و نور: امیر حسین بابامرادی،صدا گذاری: استودیو ایناد،مدیر تولید: کوروش نصیری،طراح صحنه: امین فارسانی،مجری طرح: فهیمه عقبایی،تیتراژ: محمد سالار خادم،عکاس: بردیا اینانلو،مدیر روابط عمومی: پریا بیگدلی امین،مشاور رسانه‌ای: میثم نامنی

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار