رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی را با خود یدک می‌کشد در اکران آنلاین خود توانست طی ۷۲ ساعت به فروش ۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند و رکورد فروش را در این عرصه به نام خودش ثبت کند. فیلم‌سینمایی «ملاقات خصوصی» نخستین تجربه کارگردانی امید شمس بعد از کسب عنوان پرفروش‌ترین […]

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» که عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی را با خود یدک می‌کشد در اکران آنلاین خود توانست طی ۷۲ ساعت به فروش ۳ میلیارد تومانی دست پیدا کند و رکورد فروش را در این عرصه به نام خودش ثبت کند.

فیلم‌سینمایی «ملاقات خصوصی» نخستین تجربه کارگردانی امید شمس بعد از کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم اجتماعی تاریخ سینمای ایران ، توانست در جریان اکران آنلاین‌ هم  رکود دیگری از خود به جا بگذارد.

این فیلم که اکران آنلاین خود را از روز پنجشنبه ۴ آبان ماه به شکل مشترک در دو پلتفرم «نماوا» و «فیلیمو» آغاز کرد طی ۷۲ ساعت توانست ۳ میلیارد تومان فروش کند. براساس اعلام «فیلیمو»، «ملاقات خصوصی» توانست با دست‌یابی به این رقم، رکورد فروش اکران آنلان را به نام خودش ثبت کند.

فیلم سینمایی «ملاقات خصوصی» سال گذشته و در شرایطی که سینماها به دلیل شرایط خاص جامعه اوضاع مناسبی نداشتند روی پرده رفت و توانست باعث رونق دوباره سالن‌ها شود. این فیلم در جریان نمایش عمومی خود موفق شد نزدیک به ۳۲ میلیارد تومان فروش کند.

پری‌ناز ایزدیار، هوتن شکیبا، ریما رامین‌فر، سیاوش چراغی‌پور، پیام احمدی‌نیا، نادر فلاح و رویا تیموریان بازیگران اصلی «ملاقات خصوصی» هستند.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار