رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

حسین مسافرآستانه: ورود نسل جدید به عرصه بازیگری امری انکارناپذیر است. دبیر فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» ورود نسل جدید به عرصه بازیگری را امری ضروری و غیر قابل انکار می‌داند. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، حسین مسافرآستانه دبیر آکادمی فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» ضمن اعلام آغاز […]

حسین مسافرآستانه: ورود نسل جدید به عرصه بازیگری امری انکارناپذیر است.
دبیر فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» ورود نسل جدید به عرصه بازیگری را امری ضروری و غیر قابل انکار می‌داند.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی «بنیاد هنرمندان مهرآفرین»، حسین مسافرآستانه دبیر آکادمی فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» ضمن اعلام آغاز ثبت‌نام این فراخوان از امروز (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲) اظهار داشت: علاقه‌مندان به عرصه بازیگری می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت https://mehrafarinartists.com اقدام به ثبت‌نام در این فراخوان کنند. جزئیات استعدادیابی به طور کامل در سایت قرار داده شده است و به محض اتمام مهلت ثبت‌نام، سایر مراحل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی افزود: مسئله کمبود بازیگر دغدغه بسیاری از پروژه‌های نمایشی در سال‌های اخیر بوده است، به عنوان مثال کارگردانان برای انتخاب بازیگر در رده‌های سنی مختلف حق انتخاب چندانی ندارند و افرادی هم که در دسترس هستند به دلیل تعدد تولید سریال‌ها ممکن است تا ماه‌ها درگیر باشند.
مسافرآستانه در پایان گفت: ورود نسل جدید به عرصه بازیگری امری ضروری و غیر قابل انکار است و امیدوارم با استفاده از تجارب بالای همکارانمان در «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» بتوانیم قدم مهمی در ورود استعدادهای تازه و ناب به عرصه بازیگری برداریم.
فراخوان استعدادیابی بازیگری «هفت رخ» با مدیریت محمدحسین لطیفی و حسین مسافرآستانه به عنوان دبیر و همچنین با حضور چهره‌هایی چون فرهاد قائمیان، بابک زرین و نسرین مقانلو از امروز وارد فاز ثبت‌نام می‌شود.
این فراخوان زیر نظر «بنیاد هنرمندان مهرآفرین» به مدیر عاملی محسن زارع‌اشکذری برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار