رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

دو فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوانان اردبیل در جشنواره بین‌المللی فیلم باکو حضور دارند. به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «گلین» و «بوغاناق» از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی باکو راه یافتند. در بخش مسابقه  آسیایی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم […]

دو فیلم کوتاه از انجمن سینمای جوانان اردبیل در جشنواره بین‌المللی فیلم باکو حضور دارند.

به‌گزارش سینماخانه و به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، فیلم‌های کوتاه «گلین» و «بوغاناق» از انجمن سینمای جوانان استان اردبیل به بخش مسابقه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی باکو راه یافتند.

در بخش مسابقه  آسیایی چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه باکو – جمهوری آذربایجان،  ۱۶ فیلم از ۱۱ کشور به رقابت می‌پردازند که دو فیلم «بوغاناق» اثر سیدابراهیم جوادخانی و «گلین» ساخته کارسونیا فتحی با این آثار رقابت خواهند کرد. این دو فیلم از تولیدات حرفه‌ای دفتر اردبیل هستند که از طریق شورای پیچیینگ  تصویب شده و به مرحله تولید رسیده‌اند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ضمن اعلام راهیابی این دو فیلم به جشنواره باکو تاکید کرد که این دفتر آمادگی خود را برای حمایت از فیلم‌سازان استان اردبیل اعلام می‌کند و فیلم‌سازان استان اردبیل می‌توانند فیلم‌نامه‌های خود را طبق آئین‌نامه تولید که در سایت انجمن سینمای جوانان اردبیل درج شده، در سه بخش فیلم‌اولی، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای ثبت کنند تا پس از بررسی و تصویب توسط شورای پیچینگ استانی و مرکز و عقد قرارداد به مرحله تولید برسند.

چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم باکو، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه برگزار می‌شود و به برگزیدگان این جشنواره پری طلایی اهدا خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار