رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 18 May

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی به پایان رسیده و گروه سازنده مشغول انجام کارهای فنی پروژه هستند. شیطان، فرشته، برزخ و … جزو واژه‌هایی است که هر مخاطبی با شنیدن آن حس کنجکاوی‌اش برانگیخته خواهد شد. چرا که مردم علاقه‌مندند بیشتر درباره آن بدانند. از همین رو مرکز سیمافیلم سریال […]

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «رستگاری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی به پایان رسیده و گروه سازنده مشغول انجام کارهای فنی پروژه هستند.

شیطان، فرشته، برزخ و … جزو واژه‌هایی است که هر مخاطبی با شنیدن آن حس کنجکاوی‌اش برانگیخته خواهد شد. چرا که مردم علاقه‌مندند بیشتر درباره آن بدانند. از همین رو مرکز سیمافیلم سریال جدیدی در گونه ماورایی تولید می‌کند که سکانداری آن به عهده مسعود ده‌نمکی است. این سریال با نام رستگاری تولید می‌شود.

ده‌نمکی که تهیه کنندگی و کارگردانی اثر را به عهده دارد تا امروز در ژانرهای مختلف آثاری چون دارا و ندار، معراجی‌ها، دادستان و آزادی مشروط را برای تلویزیون ساخته و قرار است این بار با یک اثر ماورایی مهمان خانه‌ها شود.

در این سریال بیش از ۲۰ بازیگر صاحب نام سینما و تلویزیون ایفای نقش می‌کنند. برای ساخت این سریال از تکنیک های جدید بهره برده شده است. همچنین تیزر این سریال رونمایی شد.

مجموعه تلویزیونی «رستگاری» در مرکز سیمافیلم و در ۳۰ قسمت تهیه می شود و در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن رسانه ملی می‌رود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار