رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳
  • الإثنين ۱۰ ذو الحجة ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 17 June

ویژه برنامه «سدره» به مناسبت شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) امشب ساعت ۲۱ و فردا حوالی ساعت ۱۲:۱۰ در دو قسمت به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روانه آنتن شبکه تهران می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در ویژه برنامه «سدره» قرار است  فضائل […]

ویژه برنامه «سدره» به مناسبت شهادت مظلومانه دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه زهرا(س) امشب ساعت ۲۱ و فردا حوالی ساعت ۱۲:۱۰ در دو قسمت به صورت زنده از حرم مطهر رضوی روانه آنتن شبکه تهران می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در ویژه برنامه «سدره» قرار است  فضائل اخلاقی و  سیره و روش زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) برای مخاطبان تفسیر و تبیین شود.در این برنامه از بانوان فعال در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و فضای مجازی نیز میزبانی می شود تا درباره موضوعات مهم اجتماعی، فرهنگی، هنری و … گفتگوی صریح داشته باشد.
پخش آیتم های متنوع از حرم مطهر امام رضوی (ع)، مدیحه سرایی و نوحه خوانی و… از دیگر بخش های برنامه «سدره» خواهد بود. که در دو قسمت تقدیم نگاه مردم عزیز ایران می شود.
ویژه برنامه «سدره» با اجرای مهیار عبداللهی کاری از گروه معارف شبکه تهران است که در دو قسمت امشب ساعت ۲۱ و فردا ظهر دوشنبه ۶ آذر ماه ساعت ۱۲:۱۰ از حرم مطهر امام رضا(ع) روی آنتن شبکه تهران خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار