رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

با اتمام مجموعه «مدار صفر درجه» و پشت صحنه این مجموعه، سریال کره‌ای «کیمیاگر» از چهارشنبه هشتم آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال کره‌ای «کیمیاگر» درامی اجتماعی و عاشقانه است که با نمایش فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به واسطه ورود به […]

با اتمام مجموعه «مدار صفر درجه» و پشت صحنه این مجموعه، سریال کره‌ای «کیمیاگر» از چهارشنبه هشتم آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، سریال کره‌ای «کیمیاگر» درامی اجتماعی و عاشقانه است که با نمایش فساد و انهدام ارزش‌های اجتماعی و اخلاقی به واسطه ورود به بازار رقابت پول و اقتصاد، داستان فردی به نام کیم دو هیون را به تصویر می‌کشد. او در خانواده‌ای فقیر رشد یافته و سختی‌های بسیاری کشیده اما در دانشگاه به عنوان یکی از بهترین دانشجویان مشغول تحصیل می‌شود و از آنجا که به دنبال شغلی آینده‌دار است در مسیر یافتن شغلی مناسب با خانواده‌ای بسیار متمول آشنا می‌شود. بعد از مدتی به عنوان وکیل این خانواده آغاز به کار می‌کند ولی درمی‌یابد آنها ثروت خود را از راه ورود به کارهای خلاف و پول‌شویی به دست آورده‌اند. خانواده پیل سانگ چند ماه بعد برای این که کسی از خلافکاری‌ها و مراوداتشان با سیاستمداران باخبر نشود، کیم دو هیون را اخراج می‌کنند و او هم تصمیم می‌گیرد این خانواده را نابود کند.در این سریال هنرمندانی همچون جانگ هایوک (کیو دو هیون)، لی مین جونگ (لی یونگ یون)، کیم هی ایه (یو این هه)، نو مین وو (یو میونگ جون) و… به ایفای نقش می‌پردازند.
مدیر دوبلاژ این سریال، سعید مقدم‌منش بوده و گویندگان دیگر آن عبارتند از: علیرضا باشکندی (کیم دو هیون)، نرگس فولادوند (لی جانگ یان)، فریبا رمضان‌پور (یو این هه)، مهرداد ارمغان (یو میانگ جون)، تورج مهرزادیان (چوی)، محمد عبادی (یو کی جون)، شروین قطعه‌ای (یو سانگ جون)، محمود فاطمی (یو پیل سانگ)، امیرمحمد صمصامی (جانگ ساک)، بیژن علی محمدی (پدر جانگ یان)، شایان شام بیاتی (سانگ چال)، حمیدرضا رضایی (پدر کیم دو هیون)، رضا الماسی (دو چال)، امیر فرحان‌نیا (جانگ سو)،  مینا شجاع (وو کوم جی)، محبت دارآفرین (جانگ جا)، نسرین اسنجانی (می ران)، ناصر خویشتندار (جیم هان سو)، علی منصوری راد (چه بام)، علی اصغر رضایی نیک (مان سو)، سحر اطلسی (ای جی)، ابوالقاسم محمدطاهر (سرکارگر)، هادی جلیلی (استیون و نقش‌های دیگر)، آیدا بندری (منشی کیم دو هیون)، لادن سلطان پناه (سرپرستار)، بابک اشک‌بوس (چند نقش)، ابوالفضل شاه بهرامی (چند نقش)، رهبر نوربخش (چند نقش) و سعید مقدم منش (جیمز جانگ).
سریال «کیمیاگر» محصول ۲۰۱۱ کره جنوبی به کارگردانی کانگ شین هیونگ، از چهارشنبه هشتم آذر هرشب ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن خواهد شد. بازپخش این سریال روز بعد ساعات ۰۰:۵۰ بامداد، ۱۰ صبح و ۱۶:۲۰ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار