رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

برنامه «تهرانگرد» این هفته جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۲ مخاطبان شبکه تهران را با جاذبه های گردشگری شمال غرب کلانشهر تهران آشنا می کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، عوامل برنامه «تهرانگرد»، این هفته به روستای “کشار علیا” کن سفر می کنند تا ضمن گپ و گفت صمیمانه با اهالی […]

برنامه «تهرانگرد» این هفته جمعه ۱۰ آذرماه ساعت ۲۲ مخاطبان شبکه تهران را با جاذبه های گردشگری شمال غرب کلانشهر تهران آشنا می کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، عوامل برنامه «تهرانگرد»، این هفته به روستای “کشار علیا” کن سفر می کنند تا ضمن گپ و گفت صمیمانه با اهالی روستا، جاذبه های گردشگری و طبیعی آن را به مخاطبان معرفی نمایند.بنا بر این گزارش، کوچه باغ ها، آبشار سکوت یزدان، باغ های خرمالو و… بخشی از طبیعت زیبا و پاییزی این روستاست که هر هفته مقصد گردشگران و دوستداران طیبعت است.
کشار بالا یا کشار علیا روستای از دهستان سولقان توابع بخش کن شهرستان تهران است و زبان رایج مردم این روستا تاتی است. خرمالو، گردو، عسل و … از محصولات تولیدی مهم این روستا به شمار می رود.
این برنامه که به گردشگری در استان تهران اختصاص دارد در گروه شهرستان های شبکه تهران سیما تولید می‌شود و هر هفته جمعه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه تهران تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار