رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

اولین تصویر از بهنام تشکر در سریال «مستوران» به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سید علی هاشمی از ۲۸ آذر از شبکه یک سیما پخش می‌شود. سری جدید سریال مستوران که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف […]

اولین تصویر از بهنام تشکر در سریال «مستوران»

به گزارش سینماخانه و به نقل از سازمان هنری رسانه‌ای اوج؛ فصل دوم سریال «مستوران» به کارگردانی سید علی هاشمی از ۲۸ آذر از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

سری جدید سریال مستوران که عاشقانه‌ای برگرفته از قصه‌ها و افسانه‌های کهن ایرانی است، به قلم محمد حنیف به نگارش درآمده است.

«مستوران» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج، که در استودیو بادبان تولید و از ۲۸ آذر روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

«مستوران» روایت‌گر ماجرا‌هایی تلفیقی از داستان‌های کهن ایرانی مانند «هزار و یک شب» و برگرفته از داستان های «کشکول» شیخ بهایی، «گلستان» سعدی و «شاهنامه» فردوسی است که در شهری به نام «مستوران» رخ می‌دهد. «مستوران» داستانی کهن از افسانه‌های دوران صفویان و غزنویان را روایت می‌کند. داستان سریال «مستوران» فصل دوم هم در ادامه داستان فصل اول روایت می‌شود.

کاوه خداشناس، فرهاد آییش، فاطمه گودرزی، محیا دهقانی، خسرو دهقانی، بهنام تشکر، ثریا قاسمی و … در فصل دوم «مستوران» حضور دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار