رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 23 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

«قصه افسانه های شب یلدا» از مجموعه پویانمایی «جوانمردان» دیپلم افتخار جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی را از آن خود کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مرکز پویانمایی صبا با انیمیشن «جوانمردان» دیپلم افتخار دومین جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی را سهم خود کرد.دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث […]

«قصه افسانه های شب یلدا» از مجموعه پویانمایی «جوانمردان» دیپلم افتخار جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی را از آن خود کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مرکز پویانمایی صبا با انیمیشن «جوانمردان» دیپلم افتخار دومین جشنواره چندرسانه ای میراث فرهنگی را سهم خود کرد.دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی که در بخش های رادیویی، تلویزیونی، نمایش، مستند، سینمایی، نماهنگ، بخش خبری و پویانمایی در قزوین برگزار شد با معرفی برگزیدگان در بخش های مختلف به کار خود پایان داد.
اختتامیه دومین جشنواره ملی چند رسانه ای میراث فرهنگی قزوین عصر دیروز با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمع کثیری از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر، بازیگران و کارگردانان سینما و تلویزیون و تئاتر، در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام(ره) قزوین برگزار شد.
در این مراسم، جوایز بخش داستانی، فیلم تلویزیونی، پویانمایی و نمایش خانگی با حضور داوران این بخش به برگزیدگان اهدا شد.
در بخش پویانمایی، مرکز پویانمایی صبا با ارائه قسمت «افسانه شب یلدا» از مجموعه انیمیشن «جوانمردان» به کارگردانی علی احمدی و تهیه کنندگی الهام ابراهیمی توانست دیپلم افتخار این  جشنواره را در بخش پویانمایی از آن خود کند.
مجموعه «جوانمردان» روایتی از تاریخ ایران است و داستان آن به برهه حمله مغول به ایران و نبردهایی که به واسطه آنها سرداران ایرانی دلاوری و مقاومت های زیادی را از خود نشان دادند، برمی گردد.

در واقع این انیمیشن در قالب پویانمایی سعی نموده تا ایجاد حس فتوّت، جوانمردی، دلاوری و میهن دوستی را با انگیزه‌های ملی، مذهبی و حماسی به نمایش بگذارد.

بنابراین گزارش انیمیشن «جوانمردان» در هر قسمت از داستان های خود می کوشد تا راوی زندگی و عملکرد دلاور مردانی باشد که دائماً با آزمون مرگ دست و پنجه نرم کردند تا نشان دهند نه تنها این جهان، عالم بقا نیست بلکه ایمان است که می تواند ضمن نجات بشر، از او موجودی بقا یافته بسازد.

لازم به ذکر است مجموعه پویانمایی «جوانمردان» روایت شخصیتی به نام شهاب الدین است که در زمره دلاوران ایران زمین قرار دارد، او فردی است که عزم خود را جزم کرده و در کنار یاران خود که سودایی جز دفاع از دین، وطن و مردم ندارند با برافراشتن پرچم جوانمردی و عدالت خواهی، به مبارزه با دشمنان می پردازد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار