رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

سیزدهمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی دکتر مهدی دوایی، دوشنبه ۱۳ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در سیزدهمین قسمت برنامه «مدار بسته»، دکتر مهدی دوایی از مشاوران باتجربه کشورمان با موضوع «سر بار بودن» در برنامه حضور خواهد داشت.دکتر مهدی دوایی دارای مدرک […]

سیزدهمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی دکتر مهدی دوایی، دوشنبه ۱۳ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در سیزدهمین قسمت برنامه «مدار بسته»، دکتر مهدی دوایی از مشاوران باتجربه کشورمان با موضوع «سر بار بودن» در برنامه حضور خواهد داشت.دکتر مهدی دوایی دارای مدرک دکترای تعلیم و تربیت و کارشناسی ارشد علوم تربیتی است. مهم‌ترین فعالیت حرفه‌ای ایشان عضویت در هیئت علمی پژوهشکده علوم شناختی ایران و هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و عضویت در کمیسیون تخصصی روان‌شناسی تربیتی سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره است. همچنین دکتر دوایی به عنوان مشاور در سازمان صدا و سیما و مرکز روان‌شناسی و مشاوره روشنا فعالیت می‌کند. «انضباط مؤثر»، «یادگیری هوشمندانه»، «روان شناسی مثبت‌نگر»، «روش‌های تدریس» و «فلسفه تعلیم و تربیت» از تألیفات و ترجمه‌های ایشان است.
حسین رفیعی در استودیوی برنامه با مشاور محبوب کشورمان درخصوص موضوع «سر بار بودن» به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.
همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور مسعود روشن پژوه و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.
برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که سیزدهمین قسمت آن با حضور دکتر مهدی دوایی، دوشنبه سیزدهم آذر حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۱:۳۰ بامداد، ۰۴:۱۰ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷:۵۵ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار