رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

سومین قسمت مجموعه مستند «سرداران روستا»، روایتی از زندگی و فعالیت‌های جهادی، ولی الله سیفی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «سرداران روستا» درباره رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از روستا‌ها به جبهه‌های […]

سومین قسمت مجموعه مستند «سرداران روستا»، روایتی از زندگی و فعالیت‌های جهادی، ولی الله سیفی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، مجموعه مستند «سرداران روستا» درباره رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس است که از روستا‌ها به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل گام نهادند و برای دفاع از میهن اسلامی، جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند.همان مردمانی که بیشتر جزو قشر مستضعف جامعه بودند و صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی، آن‌ها همانطور که با تلاش فراوان توانسته بودند رژیم شاه را سرنگون کنند، بعد از پیروزی نهضت هم وقتی چشم طمع دشمنان به میهنشان را دیدند، به پا خاستند و اسلحه در دست گرفتند تا چشم فتنه را کور کنند.

سومین قسمت از این مجموعه مستند، روایتی از زندگی، ولی الله سیفی را ارائه می‌دهد. او سال ۱۳۴۰ در روستای حیدریه همدان به دنیا آمد و تا نوجوانی در همان روستا زندگی کرد. او از خاطرات دوران انقلاب می‌گوید، روز‌هایی که امام راحل به میهن اسلامی بازگشت و سپس سال‌هایی که با شروع جنگ تحمیلی، ولی الله برای دفاع از اسلام و قرآن، راهی جبهه‌ها شد.

حسین همایونفر تهیه کنندگی این مجموعه را بر عهده دارد؛ سومین قسمت آن روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ روی آنتن شبکه افق می‌رود. تکرار «سرداران روستا» سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲ بامداد و ۱۳ بازپخش خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار