رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

چهاردهمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی میثم درویشان پور، سه‌شنبه ۱۴ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در چهاردهمین قسمت برنامه «مدار بسته»، میثم درویشان پور از استندآپ کمدین‌های کشورمان با موضوع «مردم آزاری» در برنامه حضور خواهد داشت.میثم درویشان پور متولد ۲۹ فروردین […]

چهاردهمین قسمت برنامه «مدار بسته» به میزبانی میثم درویشان پور، سه‌شنبه ۱۴ آذر روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، در چهاردهمین قسمت برنامه «مدار بسته»، میثم درویشان پور از استندآپ کمدین‌های کشورمان با موضوع «مردم آزاری» در برنامه حضور خواهد داشت.میثم درویشان پور متولد ۲۹ فروردین دهه شصت در قزوین و کمدین است. او با موسیقی فعالیت خود را شروع کرده و با حضور در برنامه «خنداننده شو» و کسب رتبه اول در آن مشهور شد. وی در سری اول خنداننده شو از بین ۱۰۰ نفر توانست جزو ۲۰ نفر منتخب وارد برنامه شود و زیر نظر اشکان خطیبی مربی خود با دیگر شرکت کنندگان رقابت کند. همچنین با شهرت و استعدادی که دارد به عنوان گوینده کمدین وارد رادیو شد و در رادیو تهران و برنامه تهران من در کنار ویدا بزرگی (گوینده) به اجرای برنامه می‌پردازد.
حسین رفیعی در استودیوی برنامه با مشاور محبوب کشورمان درخصوص موضوع «مردم آزاری» به گفت‌وگویی ساختارمند و صمیمانه می‌نشیند تا با چالش‌هایی از پیش تعیین شده، شگفتانه‌ای برای مهمان و مخاطبان این برنامه ترتیب دهد.
همچنین دوربین مخفیِ سطح شهر این قسمت از برنامه با حضور محمد شعبان پور و حسین رفیعی است که در میان مردم حاضر می‌شود تا بر اساس موضوع برنامه به طرح سؤال از مردم بپردازند و بازخورد آنها را برای مخاطبان به نمایش بگذارند.
برنامه «مدار بسته» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی محسن فراهانی و مهدی مستوفی اردکانی، کارگردانی علی فراهانی صدر و اجرای حسین رفیعی است که چهاردهمین قسمت آن با حضور دکتر مهدی دوایی، سه‌شنبه چهاردهم آذر حوالی ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش خواهد شد و بازپخش آن روز بعد ساعات ۰۱:۳۰ بامداد، ۰۴:۱۰ صبح، ۱۳:۳۰ و ۱۷:۵۵ است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار