رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

اقبال واحدی، مجری پیشکسوت، شانزدهم آذر ماه در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرد تا با مجری برنامه گفت و گو کند. وی در این برنامه از فرهنگ درخت‌کاری و تجربیات چندین و چند ساله خود به عنوان یک مجری سخن گفت. واحدی گفت: در سال ۷۳ زمانی که صبح بخیر ایران را آغاز […]

اقبال واحدی، مجری پیشکسوت، شانزدهم آذر ماه در برنامه صبح بخیر ایران حضور پیدا کرد تا با مجری برنامه گفت و گو کند. وی در این برنامه از فرهنگ درخت‌کاری و تجربیات چندین و چند ساله خود به عنوان یک مجری سخن گفت.

واحدی گفت: در سال ۷۳ زمانی که صبح بخیر ایران را آغاز کردیم، هدفمان پرداختن به ایران بود. یکی از جاهایی که در ایران بسیار مهم است، روستاهای آن است. روستاهای ما تولیدکنندگان کشور هستند. متاسفانه با تقسیم اراضی روستاها کمی افت کردند و ۷۰ درصد جامعه شهرنشین و ۳۰ درصد روستانشین شد. ما در صدد این هستیم که این مهاجرت معکوس پیش بیاید. خوشبختانه اکنون روستاها روز به روز در حال رونق گرفتن هستند و انتظار می‌رود که در آینده‌ شاهد مهاجرت به روستاها باشیم.

وی افزود: بحث کاشت درخت در کشور ما اکنون از اهمیت بالایی برخوردار است. ما دوست داریم که ایرانمان همواره سرسبز باشد. برای این کار همه می‌خواهیم دست به دست هم دهیم و حدود ۱ میلیارد درخت را تا سه سال آینده بکاریم.

واحدی اظهار داشت: بسیار خوب می‌شود که پارچه لباس تمام مسئولین کشور ما، پارچه ایرانی باشد، چرا که بحث نساجی از اهمیت بالایی برخوردار است. ما امیدمان به بچه‌های کشورمان است که احترام به محیط زیست را بیاموزند و به پای کار بیایند. مردم و مسئولین باید در کنار هم بایستند و همت کنند تا اتفاقات خوب را رقم بزنند. برای این کار می‌توانیم از منزل خود شروع کنیم. لذا نباید همه کارها را به دست مسئولین بسپاریم و باید خود به عنوان یک شهروند مسئول مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: اکنون جامعه به سمتی رفته که میل به ازدواج کم شده است. لذا این فرهنگ باید اصلاح شود و وارد دل روستاهای ما شود. روستاهای ما ظرفیت زیادی دارند و می‌توانند منبع درامد باشند. ما می‌خواهیم به دورانی برگردیم که تولید همه محصولات به صورت تمام و کمال دست خودمان بود. ظرفیت‌هایی که در روستاهای ما وجود دارد، این امر را امکان‌پذیر می‌کنند.

وی در آخر گفت: برنامه صبح بخیر ایران در ابتدا قرار نبود که در استودیو برگزار شود، بلکه بنا بر این بود که طلوع خورشید که یک معجزه الهی است را ببینیم. به این شکل مردم با انرژی خوب به سراغ کارهای روزانه‌شان می‌رفتند.

صبح بخیر ایران برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی که هر روز صبح ساعت ۶:۰۰ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مخاطبان برنامه می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق فضای مجازی به نشانی @sobhbekheyrtv1 ویدیوهای برگزیده صبح بخیر ایران و تصاویر مربوط به برنامه را مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار