رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

پنجمین فصل از مسابقه تلویزیونی «آشپزی با مامان» با تغییراتی در فرم و محتوا از شبکه تهران روانه آنتن شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، علیرضا خوش‌بیان تهیه‌کننده «آشپزی با مامان» از روی آنتن رفتن فصل جدید این مسابقه خبر داد و اظهار کرد: در این فصل از برنامه نیز […]

پنجمین فصل از مسابقه تلویزیونی «آشپزی با مامان» با تغییراتی در فرم و محتوا از شبکه تهران روانه آنتن شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، علیرضا خوش‌بیان تهیه‌کننده «آشپزی با مامان» از روی آنتن رفتن فصل جدید این مسابقه خبر داد و اظهار کرد: در این فصل از برنامه نیز ضمن در نظر داشتنِ وجه سرگرمی که از یک مسابقه شاد تلویزیونی انتظار می‌رود؛ بر مفهومِ درونی رابطه مادر – فرزندی تمرکز کردیم. به این معنی که آشپزی بهانه‌ای برای ارتباط بهتر و نزدیک‌تر شدن دو نسل مختلف باشد. این اتفاق باعث شد مخاطبانی از سراسر کشور درخواست شرکت و حضور در مسابقه را داشته باشند.خوش‌بیان با تاکید بر نشر فرهنگ غذایی نقاط مختلف کشور به طراحی بازی‌های متنوع‌تر و ریتم تندتر برنامه در سری جدید این مسابقه اشاره کرد و گفت: آموزش تکنیک‌های آشپزی و نکات ویژه پیرامون مواد غذایی مختلف از جمله تغییرات محتوایی این فصل از برنامه است که سعی شده به صورت جزیی‌تر به رموز آشپزی و پخت و پز حرفه‌ای توجه شود.
مسابقه «آشپزی با مامان» کاریست از گروه اجتماعی شبکه تهران با اجرای لاله صبوری و کارشناسی ملاحت کامیار که از چهارشنبه تا جمعه هر هفته حوالی ساعت ۲۱ روانه آنتن می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار